Ik heb dit zakhorloge toevallig thuis gevonden. Kan iemand mij vertellen hoeveel het waard is?
Goede dag welkom op HF .
Hallo
Hallo,
Ook een goede dag gewenst mijnheer, mevrouw (moeilijk te zeggen aangezien u zich niet voorstelt).
U valt graag met de deur in huis, dit wordt hier echter niet erg geapprecieerd. Dus ik zou zeggen, doe een kleine moeite om u voor te stellen en dan uw vraag te stellen.
Succes.
Mvg
kurt
+1
Hallo kurt,
Ik ben nieuw hier, wist niet dat het verplicht was excuses. Ik ben Gül, 15 jaartjes jong en dat was het wel zo’n beetje.
Mvg,
Gül
Werkelijk bijzondere introductie en vooral boeiend.
Hallo Gul,
Oke, ik weet niet wat je verwachtingen zijn, maar dit lijkt me geen horloge dat meer dan 25€ waard is.
google de naam eens en je krijgt gelijkaardige modellen te zien.
Mvg
kurt
Ik denk vast dat het heel veel centjes waard is vooral in de Zimbabwaanse dollar moet je er veel voor kunnen vangen, pas wel op dat je geen oude biljetten krijgt deze zijn niet meer geldig.
Zeer betaalbaar quartz zakhorloge sorry. Ziet er leuk uit, maar is tientjes werk.
2 x de helft natuurlijk!
Tientjes? Euro’s denk ik
Nou nou wat een hartelijke reacties weer.
Natuurlijk is het netjes om je even voor te stellen maar dit horloge is nauwelijks wat waard.
Ik denk zo’n 5000 euro, schitterend zeg!
2x de helft.
De like is van mij…
Op dit forum wordt het bijzonder gewaardeerd jezelf voor te stellen, uitleggen waardoor je hier beland en hoe je verzameling in elkaar zit.
Wij zijn geen taxateurs maar liefhebbers. Wellicht dat je dat gaat merken aan de cynische reacties die gaan volgen…
Ik gok 4 keer een kwart…
Heren deze reacties helpen echt helemaal niets. De eerstvolgende wordt er echt niet door gewaarschuwd. Dan zal er echt iets moeten gebeuren op forumbreed niveau. Een soort huisregels waarmee meteen duidelijk wordt wat wel en niet op prijs wordt gesteld.
Maar iemand die iets ergens gevonden heeft en zich hier aanmeldt met dollartekens in de ogen zal dit imho echt niet eerst door gaan nemen.