Hoeveel mm diameter bij polsmaat

Hij staat er al :smiley:

Ai, dat wordt een ban van minstens een week :wink:

1 like

Welkom op HF. Als je een MK koopt, hier nooit meer terugkeert en hij blijft een aantal jaren héél (en dat zou best wel kunnen hoor), zou je best een tevreden eigenaar kunnen zijn. Maar je hebt je al afgevraagd wat een juiste maat zou zijn, en je hebt je hier geregistreerd. Als je hier toch blijft terugkomen is de kans groot dat je er op enig moment toch weer van af wilt, en er maar heel weinig voor terugkrijgt. Als je dat van jezelf vermoed is dit mijn tip: wacht met kopen tot je hier een maandje hebt rondgelezen. Kijk ook eens op watchuseek (Engels maar je kunt ook plaatjes kijken), Uhrforum (Duits maar …idem…) of blogs. Grote kans dat je wat anders koopt.

Oh, en het is nog niet te laat voor een voorsteltopic.

1 like

hear hear
dit is waar het om draait
je kan een 47mm hebben dit prima past en een 42mm die veel te groot is
iemand die zegt dat een 42mm per definitie te groot is, moet maar eens een Tuna omdoen
volgens mij heeft iedereen een max lug to lug die hij ‘aankan’.
Bij mij is dat bv 50mm. Diameter kast maakt dan verder niet uit.

1 like

Michael Kors mooi links laten liggen.
Voor dat geld kun je iets veel beters kopen.

zie boven:
Seiko, Orient, Citizen e.d.

En 42mm is een maat die imho iedereen kan dragen.

Grt.

Dat was snel! Lug lug iets van 55, 56 mm, met enorme rechte lugs, correct?

54mm. Bedoelt voor mannen met stevige polsen haha. Ik heb polsen van 16,5/17cm.

Echt jammer dat er geen maatje kleiner is. Het is echt een gaaf model, met die verwisselbare bezels

Je zou het horloge in het echt moeten zien. Belachelijk mooi en goed gemaakt. Kast en schroefjes zijn van titanium. Door de bezels en bandjes kan je oneindig blijven variëren. Perfect voor mensen die telkens afwisseling nodig hebben.

1 like

http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/klatser
:yum: