Hoeveel Panerai-bezitters zijn hier nu eigenlijk?

Dat Panerai nog steeds geen alledaags merk is, zie je aan veel dingen. In het dagelijks leven kom ik weinig mensen tegen die een Panerai dragen, handelaren bieden ze -een enkele uitzondering daargelaten- weinig aan etc. En als je naar het aantal topics over Panerai hier op het forum kijkt afgezet tegen andere merken, dan wordt dat beeld wel bevestigd.
In het topic Panerai Only zie je veelal dezelfde bezitters. Gelukkig af en toe ook een nieuwkomer. Maar ik vraag me af hoeveel Panerai-bezitters er hier nu eigenlijk zijn. Een stuk of 15 denk ik? De actieve groep binnen Panerai-Only? Of onderschat ik het nu compleet en is er nog een hele “stille” bezittersgroep Zullen we eens polsen hoeveel het er zijn? Dus concreet: wie bezit een Panerai?
Ik trap af: 1

36 likes

Nice, goede woordkeus op een horlogeforum.

16 likes

2

3 likes

De allermooiste !!! :heartbeat:

17 likes

3

3 likes

Denk 4 zelfs, na @SuperDuiker? :grin:. We gaan al richting de 10 :muscle:t4:

2 likes

Foto?

1 like

Foto?

1 like

23 likes

Mooi en die andere ?

2 likes

Pam 0005 logo, heb ik al vele jaren inmiddels.

12 likes

13 likes

Ik postte als 2de bezitter niet het aantal Panerai’s. Denk dat anders het antwoord op de vraag van @SalvatoreB niet makkelijk te zien is in dit topic, misschien is een poll visueler.

3 likes

Als ik er 1 zou kopen dan de sub van Panerai :ok_hand:

Wat is een sub van Panerai?

Ik zie er geen 10 ??

Zal me niets verbazen als er meer dan 100 bezitters of meer zijn, je moet dit topic maar net zien, en we hebben ook vast genoeg minder actieve leden (schandalig).

Alleen Olaf heeft er al een paar volgens mij.

3 likes

Sinds juni ben ik ook een Paneristi :smirk:

25 likes

Met permissie

Panerai bezitters
  • Ik heb er één of meer
  • Ik wil er een maar heb er de polsen niet voor
  • Mèh

0 stemmers

1 like

FYI de quaranta is maar 40mm met korte lugs.

2 likes