Panerai 422 en 389 nog steeds in het bezit, ik kan er geen afstand van nemen. Ze zijn beide reusachtig maar het draagcomfort is top! Een mooie radiomir 346 of 190 wil ik ooit nog toevoegen.
Radiomir groen Top sta op de wachtlijst
21 tot nu toe!
Hetgeen me verrast is dat deze, laten we toch maar zeggen, bonkige horloges niet onder de krassen zitten.
Een beetje panerai bezitter flaneert rondom een terrasje in Florence, niet in de hornbach.
Haha.
Hou van Panerai maar deze is er nog tegen wil en dank . Neemt niet weg dat ie prachtig is. De Pam 232
Nou de mijne heeft genoeg gebruiksporen, zo horen ze mijn inziens ook te zijn
die armbandjes ben ik mee gestopt, geeft toch snel swirls op de kast.
Gelukkig niet bij deze carbon kanjer
Armbandjes heb ik nooit begrepen, ooit 1 omgedaan omdat ik deze af moest geven aan eigenaresse en voelde nou niet echt een expendeble met een armbandje om
Ja vind ik ook!
Ik ga wel ook de zwarte rubberen band erbij kopen eerdaags.
Mis nog een poll vraagje;
- ik heb er nog geen een, maar die komt zeker nog wel.
Ik vind ze hoe langer hoe mooier en juist omdat ze niet zo mainstream zijn, nog interessanter ook.
Ik heb er, al jaren, twee. Ooit nog een submersible gehad maar die heb ik verkocht want dat vond ik geen Panerai
De foto’s zijn niet nieuw. Eerder in wat dragen wij vandaag geplaatst.
De rode band is van ZigZac leather Vietnam. De bruine band, foto is van toen het horloge net nieuw was, is inmiddels ook vervangen. Misschien ligt het aan mij maar die banden van Panerai zijn niet helemaal top kwaliteit … is mijn ervaring.
Ik vind persoonlijk de kroonbeschermer afgrijselijk. Kenmerkend, maar niet mooi. Het is dus mijn smaak niet.