Marketing met stip op 1
Ftfme
Zo nu ga ik een banaan lezen.
Daar ga ik met mān Casio en Citizen
Enkel vintage. Telt dat ook?
Ik hou het simpel en beperk mij alleen tot de merken uit de swatchgroep en dan alleen tot de verschillende merken.
Dus als ik van een merk meerdere modellen heb, tel ik alleen het merk.
Kom ik toch al gauw tot 19 merken, swiss made welke tot de swatchgroep behoren. En laat ik bijvoorbeeld Citizen, Oriƫn en Seiko buiten beschouwing. Die behoren tot de Seiko groep
Ook heb ik niet meegenomen welke Zwitserse merken het hoogst scoren in de verkoop.
HF leden die mij een beetje kennen, weten wel waaruit mijn collectie bestaat.
Ennnnnn⦠een Nieuwe Eerste Plaats !
Pardon?
Wat bedoel je hiermee?
Huh?
Sorry, maar ik snap oprecht niets van je post.
Als ik door alles heen lees, heb je dus 19 merken uit de bovenstaande lijst in je collectie?
Maar ik weet zeker dat er HF leden zijn die nog veel meer merken hebben als je de vintage meeteld. Dus die eer van een eerste plaats is eigenlijk niet correct, maar joh wat maakt het ook eigenlijk uit
hoezo pardon??
Precies zoals ik het schreef!
Dat kan natuurlijk, ik dacht dat die duidelijk was
Aha, dus toch nog wat duidelijkheid. Maar joh, wat maakt het verder uit, ik maak er geen wedstrijd van. Ik vind mijn andere horloges die niet tot de swatch groep behoren net zo mooi en van goede kwaliteit . Maar zoals ik al schreef, diegene die mij kennen weten heel goed wat ik zoal heb
Sorry, ik snap er echt niets van.
Heb je 19 merken uit de Swatch Group?
Er staan maar 12 merken uit de Swatch Group in de bovenstaande lijst?
Misschien kan een hoger geTLde even het woord Zwitsers toevoegen aan de topictitel?
En wie weet wat ftfme betekent?
Mijn fout, ik ging van de lijst van 50 uit. Laat ik het maar op Zwitserse /merkenuurwerken houden. Is verder geen discussie waard toch.
Zo beter John
Inderdaad dit vroeg ik me ook al af.
Dank!
Door aanwezigheid van Citizen via FC was er verwarring.
Aha! Kijk, zo zijn we al een stapje verder.
Ik heb deze zin 4 keer gelezen maar ik kom er echt niet uit, wat bedoel je hier precies mee?
Ik heb slechts 2 Zwitserse merken in mijn bezit: Omega en Rolex. Ik ga er mijn best voor doen dat voorlopig even zo te houden
FTFY = fixed that for you.
FTFme = fixed that for me.
Dan moet je even deze site doorspitten, verder niet belangrijk.
Lijst van 50 is ook niet compleet, 19 merken vallen onder de Swatch group. Of wikipedia moet er compleet naast zitten
News: The Top 50 Swiss Watch Companies of 2023 According to Morgan Stanley.
Lol, mis ik toch ook nog de vintage Invicta en nog vele anderen . Bedrijven willen nog wel eens veranderen toch