Gaat om âomzetcijfersâ.
Sinn is duits. Bulova amerikaans of japans, voor dit lijstje.
Gaat om âomzetcijfersâ.
Sinn is duits. Bulova amerikaans of japans, voor dit lijstje.
Ik snap het echt nog steeds niet.
Wat heb je niet meegenomen dan?
Welke Zwitserse merken? welke verkoop?
Nou een leuke Tudor (welke moet jezelf kiezen) hoort er toch wel bij als je ook Rolex hebt. Is 1 grote familie
Joh, lekker laten zitten is geen discussie waard toch. Maar wel interessant om die site eens goed door te spitten. .
Ik laat het even hierbij, de baas kijkt mij boos aan. Verplicht samen koffie drinken
Nou Fred,âŠnee. Ik heb verleden jaar een BB58 aangekocht en een paar maanden later weer ingeruild op een Speedmaster. Tudor is niet voor mij. Enkele Rolex modellen weer wel maar de meeste ook weer niet. Ik zou nu eerder naar uitstapje naar Japan nemen.
Voor nu maak ik even pas op de plaats. Mijn vrouw is ook liefhebster en die gun ik zo nu en dan ook graag iets moois
Dan heb je het natuurlijk over een GS neem ik aan, ook prima hoor.
De BB58 vind ik nog steeds een mooi horloge net zoals de Roal, maar smaken verschillen gelukkig.
He, maar als je vrouw ook een liefhebster is, moet je toch eens wat posten op âwelke relaties zijn beide horlogeliefhebberâ en dan een post van jullie beide met een horloge om .
Zo en nu echt aan de koffie
19 stuks, maar van diverse merken meerdere horloges.
Reeds gedaan Fred, in jouw topic.
Gedeelde Eerste Plaats!
Nope, Bernard zegt diverse merken meerdere horloges. Ik heb het alleen bij merken gehouden en niet bij de aantallen bij verschillende Zwitsers. Dan kom ik een heeeeeel stuk hoger, lekker puh .
Ik krijg ruzie, KOFFIE!!!
19 is 19 Ferry.
Ik heb er minstens 51 van deze lijst gehadâŠ
op mân wishlist
Nope, niet eens één keer. (serieus, je had Swatch al ). Je komt dus op 17. Alsnog niet onverdienstelijk
Daar staat toch ook een merk op?
Het één sluit het ander niet uit toch? Ik lees het als 19 merken en meerdere per merk (dus meer dan 19 horloges. Maar goed, je kunt altijd na de koffie ff langs de lokale klokkenboer voor nr. 20
Zelf heb ik op het moment een bescheiden 5. Maar op een Adidas (!) na, waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik er ooit aan ben gekomen staat alles wat ik heb wel weer op de lijstâŠ
Ik zie het niet als een wedstrijdje. Van een leuke Seiko kan ik net zoveel lol hebben als van een Zwitser
Ik kreeg een notificatie.
Assie hond uitlaten, snel nog even op het HF. Straks 2e bakkie .
Maar eindelijk naar TL-2, mag wel tijd worden want je zit al 15 dagen over een jaar heen. Dus JohnvdT naar TL-2 (hoop ik, gun ik je).
Maar welke 5 merken heb jij uit je lijstje, ben benieuwd?
Gaat niet gebeuren, maar geen probleem verder.
Nou ja, mân likes gaan heel snel op.
âŠen verkoop gaat niet, inkoop ook niet daardoor en dat scheelt vele Kâs per jaar.
En ach, het gaat om horloges toch?
Wat off topic is mag off topic blijven en aan de vele zuigreacties, pbâs, ruzieopmerkingen uit tweede accounts, naar off topic verplaatsen van topics en vlaggen om werkelijk niets te merken is het niveau daar zodanig dat er waar het gaat om niet horloge gerelateerde geen enkele toegevoegde waarde te verwachten valt.
En wat je niet kent dat mis je niet toch?
Maar bedankt voor je steun Ferry!
HF telt gelukkig meer leuke leden dan die van *de andere categorie.*
Ongeveer âŠ
Maar allemaal oude zooi dus eigenlijk niet zo interessant voor dit type meetlat
Merk is merk!
Oh begrijp me niet verkeerd, dit is echt geen discussie.
Ik probeer gewoon echt oprecht je tekst te begrijpen, komt voort uit oprechte intresse. Ik begrijp dat ik dat maar beter niet kan doen.
Geniet van deze mooie zaterdagochtend