Hoeveel Zwitserse merken uit de Top 50 heb je in de collectie?

Tuurlijk mag je dat gewoon doen, de meeste die mij kennen weten dat ik niet moeilijk ben. En is toch altijd goed als je oprechte interesse hebt, dus gewoon even goede vrienden :+1:
Ik doe het soms zelf ook, als ik een ander niet begrijp. Maar joh, vrouw komt uit bed, wil koffie en gelijk praten over boodschappen. Dus wilde het gewoon even snel afkappen en aan de koffie :wink:
Dus mocht je mijn post soms niet begrijpen, gewoon vragen hoe of wat en soms zit ik er gewoon helemaal naast hoor. Is dan gelijk een leermomentje :smiley:

edit: gelijk even gekeken op je insta, neem aan dat die horloges jou horloges zijn. Top collectie dus :+1:

Ik volg @Bwatched al een poosje op Insta. Geweldige collectie. Zijn gouden Daytona op Oysterflex is mijn grail.

2 likes

19 merken, van sommige merken meer dan 1 horloge…
Omega denk ik wel een stuk of 15 bijv.

Yes.

Maar het lijstje is heel arbitrair.
Een merk als Laurent Ferrier hoort er naar mijn mening op, maar staat er niet bij.

Lange u. Söhne? Zwitsers? Daar denken ze in Glashütte - ik ben er geweest en het ligt in Duitsland - echt heel anders over…

2 likes

Omega, Breitling, Oris en Swatch.
Maar van de Swatches zijn de batterijen leeg. :expressionless:

2 likes

Ik doe al jaren geen batterijen meer in de Swatches, muv de MoonSwatch van mijn vrouw…

1 like

Ik ook niet. Ze staan alle vijf al een jaar of vijf stil. :grin:

1 like

2 maar liefst :face_holding_back_tears:

1 like

Van harte! Krijg bijna de neiging om nog een paar goedkope merken te kopen om weer eerste te worden :wink:

2 likes

Ik heb het ook niet begrepen Ferry :joy: Ook niet een heel klein beetje.
Welke merken van de getoonde lijst van 50 heb je nu?

1 like

Dat weet jij toch zeker wel, tenminste dat dacht ik. Kijk alleen maar eens naar al mijn NA’s zijn de meeste Zwitsers.
Moet ik alles na gaan lopen, iig:

Glycine
Hamilton
Breitling
Ocean7
Omega
Longines
Oris
Revue Thommen
Rolex
RWS
Squale
Panerai
Swiss Military
Tag Heuer
Tudor
Glashute
Tissot

Verder ligt er nog e.e.a in de kluizen, moet ik al mijn boxen na gaan lopen. Kortom ik heb er gewoon teveel, maar heb het gewoon bij Zwitsers gehouden, zullen wellicht niet allemaal in de lijst staan denk ik. En je weet dat ik van diverse dure merken meerdere heb, maar dat is lekker boeien verder. Pfff straks vragen ze ook nog naar de andere merken, dan word ik echt gek :wink:

1 like

sorry, ik houd daar geen logboek van bij

Je vraag beantwoordt niet de topic-vraag, het is wel duidelijk dat je veel horloges hebt. Dát wist ik wél hoor :wink:

1 like

Ik zie het, ze staan er niet allemaal in. Nou dan maken we er maar de top 2000 van, zal het wel een kloppen toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Rolex
Omega
IWC
JLC
Swatch

Vijf dus.

1 like

Tudor
Omega
Tissot
Certina
Tag Heuer

‐----------------
5

1 like

Nou Ferry, als streng maar rechtvaardige Topicmaster is het mijn droeve plicht je te melden dat de
gehele Eerste Plaats nu toch naar @Bernard gaat!

:trophy::clinking_glasses::champagne::bouquet::tada::1st_place_medal:

IMG_0212

4 likes

Snik snik, nu ben ik heel verdrietig :cry:. Er kan toch wel 1 vuurpijl voor mij de lucht in, heb mij de blaren zitten typen en zoeken naar horloges :grin:

2 likes

Vijf stuks, allemaal onder de paraplu van Swatch…

Maar natuurlijk!

De Deskundige Jury heeft namelijk uitgezocht dat jij, na TS, maar die is van deelname uitgesloten :wink:, in dit topic De Meeste Reacties hebt!

IMG_0213

En daarom:

IMG_0215

4 likes

Bijna vergeten. EEN.

2 likes

3 X

1 like