Tuurlijk mag je dat gewoon doen, de meeste die mij kennen weten dat ik niet moeilijk ben. En is toch altijd goed als je oprechte interesse hebt, dus gewoon even goede vrienden
Ik doe het soms zelf ook, als ik een ander niet begrijp. Maar joh, vrouw komt uit bed, wil koffie en gelijk praten over boodschappen. Dus wilde het gewoon even snel afkappen en aan de koffie
Dus mocht je mijn post soms niet begrijpen, gewoon vragen hoe of wat en soms zit ik er gewoon helemaal naast hoor. Is dan gelijk een leermomentje
edit: gelijk even gekeken op je insta, neem aan dat die horloges jou horloges zijn. Top collectie dus
Dat weet jij toch zeker wel, tenminste dat dacht ik. Kijk alleen maar eens naar al mijn NA’s zijn de meeste Zwitsers.
Moet ik alles na gaan lopen, iig:
Glycine
Hamilton
Breitling
Ocean7
Omega
Longines
Oris
Revue Thommen
Rolex
RWS
Squale
Panerai
Swiss Military
Tag Heuer
Tudor
Glashute
Tissot
Verder ligt er nog e.e.a in de kluizen, moet ik al mijn boxen na gaan lopen. Kortom ik heb er gewoon teveel, maar heb het gewoon bij Zwitsers gehouden, zullen wellicht niet allemaal in de lijst staan denk ik. En je weet dat ik van diverse dure merken meerdere heb, maar dat is lekker boeien verder. Pfff straks vragen ze ook nog naar de andere merken, dan word ik echt gek