Hoi Allemaal! Juweeltje hier!

Even een korte intro, Christian, woonachtig in Roermond, Limburg, 36 jaren jong & werkzaam als Install Coordinator/Project Coordinator bij een mooi High-tech bedrijf gelegen in Veldhoven, Noord-Brabant. De meeste van jullie kunnen dan wel gokken welk bedrijf, toch?:grin:
Op dit moment verblijf ik al een wat langere periode in Seoul, Zuid-Korea voor het werk waar ik ook nog wel even zal blijven.

Hobby’s zijn o.a. Modelbouw (van met name hout), Lego, F1 (kijken en bezoeken met een grote fascinatie voor de technieken en tactieken), horloges en een goede avond stappen zal niet ontbreken :wink:

De horloges die ik aanschaf baseer ik eigenlijk puur op gevoel, ten eerste de looks/uitstraling en 2 afwerking en kwaliteit.Deze horloges zullen dus bij lange na niet altijd “verstandige” aankopen zijn…

Op dit moment in mijn bezit zijn:

Een vriendelijke groet vanuit Zuid-Korea!

103 likes

Welkom! veel plezier op HF en leuke horloges heb je al in bezit!

1 like

Welkom!

Gave Astron.

Oud collega van “onze” Ketelaars denk ik zo?

2 likes

Welkom op het forum, niets mis mee toch met die horloges? Gr, uit het koude Nederland :wink:

1 like

In tegendeel, ik ben er hartstikke blij mee!
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik niet perse op zoek ben naar de beste “Buck-for-Bang” maar echt vanuit een gevoel voor een horloge een aanschaf doe…

Over kou kan ik ook over mee praten, nu -6 graden Celsius hier, haha, groetjes!

Helaas niet werkzaam (geweest) in deze tak van sport!

1 like

Welkom Christian :blush:

1 like

Welkom! Toffe Astron!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom Christian :+1:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom Christian :+1:

1 like

Mooie horloges en welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, en de groeten uit het mooie Stein.

1 like

Welkom, en veel plezier hier.
Sins kort is mijn jongste zoon je collega, en als het hem zo goed blijft bevallen, zal hij dat nog wel een tijdje blijven

1 like

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig welke nieuwe collega dat dan is!

1 like