Hoi allemaal, me eigen even een beetje voorstellen

Goedendag beste forum vrienden.

Ik wil mezelf graag even voorstellen en nadat ik al een paar weken nu mee zit te gluren word het ook wel eens tijd daarvoor denk ik.
Mijn naam is Henk en ik ben woonachtig in Bangkok, ik ben eigenlijk altijd al geïnteresseerd geweest in horloges maar niet echt serieus mee bezig geweest. Ik heb in het verleden ooit een keer een Breitling gekocht en na een paar jaar weer verkocht omdat ik me er aan ergerde dat het “ding” nooit goed op tijd liep, wist ik veel dat ze dat gewoon vrij gemakkelijk hadden kunnen oplossen. Een paar maanden geleden een Rolex Submariner gekocht maar die heeft een heel kort leven gehad bij mij, vond hem te zwart en er zat geen datum functie op, dus die was met een maand al weer weg. Daarna heb ik maar een gekleurde Sub gekocht, de Hulk. Die bevalt me wel erg goed ondanks dat ik er hier in Thailand de hoofdprijs voor heb betaald. En verleden week een Tudor Black Bay Heritage erbij gekocht omdat ik de rode bezel toch wel erg mooi vind en die ook erg lekker draagt met de leren band.

41 likes

Welkom :smiley:

1 like

Welkom!

1 like

welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom Henk !

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Van harte welkom hier! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom

1 like

sawasdee khap!!

1 like

Hallo Henk,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Mooie horloges heb je/ en ook al gehad.

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges erbij! :+1:

Hoe kwam je eigenlijk op ons forum terecht? :slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom op het forum. Mooie horloges!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

Grandioze horloges (en een prachtige auto! :star_struck:)

1 like

Welkom!
Mooie horloges ook, zal vast nog wel wat verandering in komen :slight_smile:

1 like

Ik vond het per ongeluk via Internet en ben toen wat rond gaan kijken en vond het eigenlijk wel interessant. .

1 like

Ja het is een leuke auto alleen zijn de wegen hier over het algemeen er niet zo geschikt voor, je bent sneller met een pick-up door alle gaten en kuilen waar je continu voor moet afremmen.

2 likes