Zit al een tijdje mee te gluren hier, nu dan maar eens met een account en wat actiever, zeker nu ik pas zag hoe actief dit forum eigenlijk wel niet is.
Ben Nick, 27… zit in verkoop / inkoop - Handelsbedrijf en reis internationaal.
2 dingen welke zakelijk als accessoire verantwoord zijn imo. schoenen en een klok.
Uiteraard dus een tik voor de klokjes !
Na veel van de bekendere 13 in een dozijn klokjes van hilfiger, boss enz. ben ik gaan experimenteren via ebay wat random aankopen te doen van merken zoals Ingersoll en Stuhrling, vaak enkel die met een open hart zodat het balanswiel zichtbaar was… Puur omdat ik de mechanische klokken mooi vond/vind maar er geen geld voor had ( huis, vrouw, kinders… )
Enfin, sinds 1,5 jaar heb ik een Rado Ceramica XL, hoogglans band, zwarte dial en minima aan cijfers, A omdat ik dit een hele mooie klok vond welke niet zoveel mensen dragen en B, na het dragen van de lompe ingersoll wou ik van horloges af met lomp grote kasten en kronen. ( voor mijn vrouw heb ik reeds ook een ceramica jubilee gekocht )
Affin ik ben nu zoekende naar een Tag grand carrera, zwarte wijzerplaat en stalen band… die heeft hier te koop gestaan maar ik was helaas te laat…
Misschien ruil, misschien koop… we hebben nog genoeg tijd immers
Ook namens mij welkom en een mooie Rado is nooit weg.
Een prachtig merk met een eigen gezicht, horloges zijn op meters afstand al te herkennen, met veel andere horloges moet je er boven op staan om te weten wat het is.
Ik heb er zelf dus ook een, al 20 jaar oud en nog steeds krasvrij.
Hele mooie lenno … hier ook een Rado fan van huis uit :~
lenno Schreef:
Ook namens mij welkom en een mooie Rado is nooit
weg.
Een prachtig merk met een eigen gezicht, horloges
zijn op meters afstand al te herkennen, met veel
andere horloges moet je er boven op staan om te
weten wat het is.
Ik heb er zelf dus ook een, al 20 jaar oud en nog
steeds krasvrij. http://i242.photobucket.com/albums/ff249/lennootje
/P1010431.jpg