Hoi, even voorstellen

Ik ben Dorien. Sind een jaar denk ik, spaar ik horloges. Aangestoken door mijn vriend Roel​:joy:. Waar het bij mij om gaat bij een horloge is de uitsraling. Is het horloge €2 of €2000, dat vind ik niet belangrijk. Ik heb gemerkt dat een bepaalde lijn van Fossil en Diesel mij aantrekken. Leuk en handig, die zijn niet duur dus…oeps bij elkaar kom ik op 80+:scream::flushed:. Er zitten ook wel andere merken bij als Bulova, Tissot,… Waarom ik naar deze site gegaan ben is omdat ik hoorde dat hier ook over de techniek ed wordt gesproken. En dat vind ik zeer interessant. Wil graag weten hoe iets werkt. Ik zou nooit zo ver gaan dat ik horloges ga repareren, maar wil erg graag weten hoe het werkt. Dus​:grin:/

35 likes

Welkom hier een veel leesplezier! Er is inderdaad eea bij te leren, dus veel spelplezier tussen de topics.

1 like

Welkom Dorien! Onze enige echte kerstvrouw.

3 likes

Kerstvrouw? :face_with_raised_eyebrow:

Oh ja, hoi!

2 likes

Je kent mijn geheim😁
Ik ben benieuwd hoe ik het hier ga vinden🤗

6 likes

Ja, ik had jou en Roel leren kennen op de Rikketik en daarnaast ken ik jullie van horlogefreaks. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oeps je hebt mij herkend😳

Welkom Dorien, veel leesplezier!

1 like

Is Roel die met die baard?

2 likes

Welkom :grin:

1 like

:joy::joy::joy:

welkom mop:kissing_heart:

6 likes

Welkom Dorien en veel plezier op het forum! Heeft u toevallig nog wat meer foto’s van uw collectie?

1 like

Oh de Camel man! :santa:

2 likes

4 likes

6 likes

jup :grinning:

3 likes

7 likes

Aparte horloges, geen alledaagse verschijningen, gaaf hoor!

1 like

Ik plaats gewoon af en toe eens wat. Hou het maar in de gaten zou ik zeggen😁

2 likes