Hoi + Home made horlogekist nu met FILMPJE

Proficiat echt top gedaan ondertussen dat achtergrond music past ook mooi erbij

Hoi,

Weet niet wat ik knapper vind, zo’n film maken of een horlogesoos maken?
Met plezier ernaar gekeken!

Groet,
Arvid

Bedankt allemaal, maar zijn de complimenten terecht en ben ik een beetje bescheiden :relaxed: :blush: of willen jullie hiermee teleurstellingen voorkomen? :pensive:. :smile:

@Farfal, een handeltje gaat me nog een beetje te ver op dit moment :grinning:, maar wie weet… wil iemand een bestelling plaatsen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

@DEV06, ik heb het achtergrond muziekje met zorg uitgezocht, dat heeft mij ruim 2 uur gekost om een passend iets te vinden.

@Arvid, filmpje maken heb ik eerder gedaan, staat ook op Youtube (zelfde kanaal) toen ik het audio en video entertainment van mijn Mitsubhishi onder handen had genomen vorig jaar. Dat was ook een leuke ervaring…toen had ik nog niet veel met horloges :smile:.

1 like

Mooi gedaan!!!

Ook van deze zijde niets dan lof! Klasse!

Voor de Creatievelingen onder ons is het maken van een Horlogekistje wel een leuk klusje… een poosje geleden heb ik me, ondanks mijn gebrekkige vaardigheden met hout er toch eens aan gewaagd…

Ik heb van Multiplex het kistje gemaakt, en bij een fijnhouthandel wat fineer gekocht… een mooie wortelfineer, weet niet eens meer welke houtsoort het is, maar de tekening stond me wel aan…

Fineren is leuk werk… makkelijk is het niet… maar met goed scherpe messen, geduld en een strijkbout kom je een heel eind… 't leukste is nog wel het “Bookmatchen” 2 opeenvolgende vellen fineer uit een “boek” gespiegeld aanbrengen, zodat een mooie symmetrische tekening ontstaat…

het Interieur is bij mijn kist uitneembaar, kan er dus in plaats van deze “Presentatie” inzet ook gewoon een vakjes interieurtje inzetten… voor een stuk of 10 Horloges…

1 like

Geweldig al die huisvlijt. Leuk om te doen ook, maar helaas heb ik daar totaal geen tijd voor…

Mooi gedaan hoor :+1:

Ik zou het niet kunnen.

Ik vind hem zeer geslaagd. En zeg nou zelf, iets dat je zelf kan maken naar je eigen wensen geeft toch veel meer voldoening dan kant en klaar in de winkel kopen?

onderdelen overhouden na het in elkaar zetten van een uurwerk wordt interessant als het horloge nauwkeurig de tijd blijft aangeven… :joy:

Leuke reactie bedankt allemaal :+1:

@Arie_Kabaalstra, dat heb je mooi gedan, precisie werk .

@Igor, natuurlijk zou jij het ook kunnen op jouw manier, dat dacht ik ook toen ik er nog niet aan begonnen ben. Kwestie van durven, doorzetten en een dosis gezond verstand.

@martv, precies, dat was voor mij ook de hoofdreden om zelf wat te knutselen, de rest lijkt allemaal zo op elkaar. :unamused:

@Peter40, dat zal mooi zijn ja, maar je snapt de boodschap :wink:

tuurlijk!!

Naast een mooi kistje ook een leuk filmpje :wink:

Dank je voor de “handleiding”.

Hij is prachtig geworden.
En ook een leuk filmpje

“Precisiewerk” is my middle name… de horloges die in deze kist zitten… heb ik ook zelf gemaakt… :smile:

Leuk, naast al die zelfgemaakte banden, horloges, krijgen we er nu ook doosjes bij :smile:

1 like