Ik ben hier al enige jaren een spookgebruiker, maar nu toch besloten een account te maken .
Enkele jaren geleden kwam ik voor het eerst met horloges in aanraking door mijn werk in een winkel met verschillende fashion horloges van de bekende soort, en daarbij Casio edifice en G-shock. Inmiddels werk ik bij de allerleukste horloge webshop (nee maar echt ). Jullie kunnen je vast voorstellen dat ik iedere dag in de verleiding word gebracht.
Overigens ben ik over het algemeen het meest te porren voor een field horloge of een lekker klassiek ding (maanfase ).
Geelgouden klatser ben ik ook niet vies van. Lekker tweede hands autoverkoper chic.
Met een pols van 15cm zijn veel horloges die ik mooi vind, gewoon veel te groot. Zijn hier nog horloge liefhebbers met een kleine pols die leuke horloge tips hebben?
De polsmaat is heel herkenbaar. Het heeft ook voordelen. Oudere horloges zijn vaak iets kleiner, daardoor kun je mooie modellen vinden voor een nette prijs omdat de moderne man die kleine maat negeert.
Heel herkenbaar, hier een polsmaat van ca. 16cm. Ik heb net een Citizen NY2300 overgenomen, draagt uitstekend. En al eerder hier genoemd, lug-to-lug is belangrijk.
Jawel, bijv de Hamilton Khaki Field, handopwinder met gangreserve van 80 uur en de Precista PRS-10 met batterijduur van 10 jaar. Beide saffier. Beide trouwens met militaire geschiedenis, resp USA en UK.
Zie op mijn 17cm-pols: