Hoi ik ben Wies

Welkom op ons mooie forum.

2 likes

Jazeker. Hier ook dwergpolsen. Genoeg aanbod hoor.
Vintage is je markt.

Schaamteloze plug; heb wel verschillende leuke horloges die je passen en weg mogen :wink:

Welkom!

2 likes

Welkom op HF Wies en veel plezier hier gewenst👍🏻

2 likes

Welkom Wies, leuk om er nog een dame bij te hebben.
Zijn er wel, maar ernstig in de minderheid, terwijl er ook hele mooie dameshorloges bestaan… (zonder gekke bling, niet de meisje-meisje modellen)

2 likes

Welkom Wies op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst.

2 likes

Welkom Wies!

Leuk dat je een account aangemaakt hebt! Kijk eens naar de vintage Seiko Type II voor een wat smallere horloge maar met ontzettende gave dials.

2 likes

Welkom Wies!

2 likes

Welkom wies!
Ik ben nie wies, aangenaam!

2 likes

Bedankt Victor!

Ik ben inderdaad ontzettend allergisch voor het standaard dameshorloge ontwerp dat menig merk op de markt brengt. Kleiner, roze, diamanten en vlinders er op :nauseated_face:

Hierdoor bestaat mijn collectie uit ‘heren’ modellen. Het enige dames model dat ik dan nog wel leuk vind, is de Baby-G, al is het alleen maar om dat de casioak er echt heel dom uitziek op mijn polsen. :smile:

2 likes

Welkom wies! Veel plezier hier op het forum🙂

2 likes

Welkom!

2 likes

Welkom Wies!

2 likes

Welkom!

2 likes

Wies, welkom op HF!

2 likes

Hoi Wies, leuk dat je erbij bent.

2 likes

Welkom Wies!

2 likes

Welkom, Wies. Ja, die horloges die voor gerenmodellen doorgaan, zijn vaak te groot. Met mijn pols van 17cm kan ik max. 40 mm aan, maar 36 a 38 mm staat beter. Maar ja, bij de herenmodelken heb je veel meer keuze.

2 likes

Wat een leuke forumnaam :innocent:
Was vroeger niet zo sterk in wieskunde, maar het is toch nog redelijk goedgekomen.
Veel plezier gewenst alhier!

1 like

De vorm en mn de lengte vh horloge is vaak meer bepalend voor de fit. Ik heb ook een 17cm polsomtrek, maar als ik onder de 47mm L2L blijf zit dat prima. Een keer goed passen en ook op de lengte letten.

Mijn Seiko Mini Turtle is net als de seiko SKX bijv 42,5mm breed, maar ook maar 42,5 lang. En dat maakt een heel groot verschil bij de fit.

1 like

Welkom aan boord! Je zou eens kunnen kijken naar een Seagull 1963 in 38 mm. Mijn polsen zijn een stuk groter, maar ook de kleinere pols zou deze goed moeten kunnen hebben. Sowieso een heel leuk horloge! Die Boldr is trouwens ook tof.

3 likes