Welkom op het Horloge Forum Jasper en veel plezier hier gewenst! Mooi, weer een Omega fan er bij, een van de mooiste merkenΩ! (Met Oris😀).
Welkom Jasper . Prachtige Omega’s
, mooie collectie heb je.
Begrijp me niet verkeerd, heb wel een mening en zakelijk ventileer ik die ook maar al te graag! Maar hier voor de ontspanning (en onder ons gezegd sommige reageren altijd met azijn ipv bier, maar dat is mijn mening)
WEL ECHT TE GEKKE TEKENINGEN MAAK JE!
Welkom Jasper👋🏼
Hoi mijn naam is Walter
Heel herkenbaar, dit heb ik ook.
Hey maar veel plezier hier!
Toedels!
Mijn beste,
Jasper, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!
Orologio Signaturis Temporis
Verbleekt bij jouw collectie, probeer je 52 na’s in een jaar te halen zie ze vaak voorbij komen de laatste tijd?
Valt wel mee hoor .
Welkom!
Koop een willekeurige 600-800cc motor voor 3K, haal je rijbewijs voor 2K en je bent goedkoper uit dan met de Omega’s.
Dat gezegd hebbende: Mooie Connie / Seamaster vintage.
Ik ben Chris.
Ik begrijp je heel goed. En snap je
Maar als Cartoonist vergroot ik dingen graag. Anders is het niet grappig.
Nogmaals welkom en mooie collectie heb je
Hoi
Ik ben young watchenthousiast.
Heb je dat allemaal sinds het thuiswerk debacle gekocht?
Welkom hoor!
Eens, 2006 mijn rijbewijs gehaald voor de tweewieler maar heb m toch verruild voor een hele leuke T-max ideaal vervoer hier in onze hoofdstad.
Welkom!
Hahaha ben hier niet om te verkopen! Begrijp dat de regels van t forum eigenlijk alleen toe laten als je het weg geeft, maar daar ben ik net te commercieel voor.
Maar wie weet in een later stadium…
Nee, enkel de reduced en de james bond. De andere seamaster 4 jaar geleden en de constalation heeft veel waarde voor mij onder meer gedragen tijdens mijn bruiloft.
Wees welkom!
Hallo Sander,
Ik ben Unagi, aangenaam. lijkt een beetje op de AA de manier waarop we ons introduceren
Wat gaaf om te zien dat je een passie voor horloges en met name Omega hebt! Persoonlijk ben ik Omega steeds meer gaan waarderen en droom ik ook van een mooie speedmaster. Daarnaast ben ik de nieuwe Seamaster ook echt gaan waarderen.
[quote=“j1sp3r, post:1, topic:274204”]
0-100 in 2.8 sec met maxi cossi achterin gaat m niet worden.
[/quote] de meeste wagens met dit soort snelheden hebben toch geen ruimte voor een maxi cosi?
Groeten,
Mooie collectie en welkom!
Welkom!