Hoi mijn naam is Jasper

Hoi mijn naam is Jasper, sinds het hele thuiswerk debacle lid geworden van dit forum. Enerzijds voor wat tijd verdrijf anderzijds om me te vergapen aan al het moois dat voorbij komt.

Ik zelf ben eigenlijk al m’n hele leven gek op horloges, deel van onze familie hebben alle het vak goudsmid geleerdt houden/ hielden zich voor namelijk bezig met sieraden maar hier en daar wat horloges kwamen er zeker voorbij. Gefascineerd zat ik als kind te kijken naar de gouden klokjes van m’n opa.

Maar ja je wordt ouder, andere prioriteiten (wil eigenlijk zeggen niet genoeg geld om even in een opwelling 10k stuk te slaan). Maar dat wordt langzaam anders ben net voor de tweede keer vader geworden en geef me zelf ook de kans om wat te krabben waar t jeukt! Maar ja waar jeukt t dan, alles wat naar benzine ruikt daar gaat mijn hard sneller van kloppen maar voor dit moment kunnen we daar een vinkje neer zetten want van 0-100 in 2.8 sec met maxi cossi achterin gaat m niet worden.

Dus ik dacht weet je wat ga is wat meer horloge praat volgen, en dat werkt eigenlijk best aanstekelijk. Sinds ik lid ben een mooie seamaster 300 over genomen van @SuperC en vandaag een hele knappe speedmaster van @Vintagemasters. Voor mij is er momenteel 1 merk en dat is O-mega in de collectie het volgende;

Mijn persoonlijkheid leent zich niet zo snel voor het forum leven daar ik graag mijn mening voor me houd, maar zal me soms proberen te mengen in wat gesprekken. Dat zal op dit moment voor namelijk het gedrag van een spons zijn, maar wie weet als deze fibe aanhoud ben ik straks ook eens op tijd om een echt nieuw nieuwtje op de kop te tikken ipv van te denk he kak die zijn natuurlijk allemaal alweer vergeven (actueel voorbeeld de laatste seiko van @SAT)

maar goed zou zeggen en wie ben jij?

89 likes

Welkom, enjoy!

1 like

Enjoy

1 like

Welkom, mooie Omega’s.:+1:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

image

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom Jasper!!

1 like

Wat leuk Jasper en wat een schitterende horloges heb je!

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom Jasper! Erg fraai de horloges die je in jouw collectie hebt.

1 like

Hoi jasper,

Mijn naam is willem.

Welkom.

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Hi Jasper, leuke introductie!

Bedankt voor de fijne en soepele overdracht en dat je nog vele jaren plezier mag beleven van je speedmaster!

Stan

1 like

Welkom Jasper!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom op HF Jasper :+1:

1 like

Niemand :shushing_face:

Welkom!

5 likes

Welkom hier met je Omega’s!!!