Hoi! (voorstellen)

Ik ben Wessel, 32 jaar en sinds een tijdje erg geïnteresseerd in horloges. Dit gebeurde eigenlijk nadat ik voor een project (werk) een half jaar voor een grote juwelier gewerkt had en ik steeds meer leerde over horloges :slight_smile:.

Tijdens die klus een paar keer een paar bijzondere Jaeger LeCoultre’s en Rolexen van dichtbij gezien/omgehad, toen ontstond er de behoefte om zelf ook eens een ‘degelijk’ horloge aan te schaffen. Nou heb ik niet de financiën voor bovenstaande merken, dus ik begin wat lager.

De aanschaf moet nog komen, maar ik heb wel een aantal modellen in mijn hoofd.

Fun fact: het enige horloge wat ik nu heb is een hele goedkope Casio FW91 variant heb (van mijn vriendin gekregen). Een horloge wat ik elke dag draag en enorm waardeer om de simpelheid en functionaliteit (hou ik van). Ding is onverwoestbaar. Overleefd zwemvakanties, verbouwingen en obstacle runs.

Groetjes,

Wessel

30 likes

Welkom op het horlogeforum :+1::wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom …

1 like

Welkom Wessel!:+1:

1 like

Mijn beste,

Wessel, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier :+1:t2:

1 like

Van harte welkom hier, Wessel. :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom, Wessel en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

Welkom Wessel.

Ondanks je dijk van een Casio gaan er na je aanmelding alhier wel dingen veranderen. Nu kan je nog terug. Daarna ben je reddeloos verloren. :scream: :wink:

4 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom

1 like

Dat zit er dik in, haha!

Welkom!

1 like

Welkom! En veel plezier hier.

1 like

Welkom. Aan wat voor een modellen denk je momenteel?

qua horloges hè, de rest laat zich wel ongeveer raden

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom bij de club.

1 like