Hoi!

Leuk verhaal. Van harte welkom!

Welkom hier bij HF !

Welkom, bereid je wel voor op het feit dat je smaak snel zal en kan veranderen :wink:

Bedankt Wes,

Ik heb daar inderdaad al veel voorbij zien komen. Maar ik kan nog geen pb’s sturen.
Hopelijk komt daar nu verandering in.

Hoi! Ben en welkom. Mooie introductie👍🏻

Deze is inderdaad schitterend, net als die groene die je wel eens omgehad hebt :wink:

1 like

Scherp, die zijn gelukkig ook wat makkelijk te verkrijgen :slight_smile:

Je hebt gelijk Eddiel, ik wacht het rustig af.

Daar ben ik me van bewust, want ja stiekem vindt ik ook de horloges van Christopher ward en Hamilton wel mooi. Maar ja, je moet toch ergens beginnen …

1 like

Ben, welkom op HF!

Welkom :hugs:!

Welkom op het forum Ben!!!

Ik zou hem zelf kopen via internet in Japan. Zoek een leuke aanbieding/2e handse voor leuke prijs.

Alleen tel er voor je gemak 25procent bij op. Dat zijn de verzend/invoer kosten

Check https://buyee.jp/?lang=en :wink:

Welkom Ben! Leuke intro en wat sterk dat je precies weet wat je wil. Achteraf maar goed dat je toen de Tissot niet in een opwelling hebt gekocht (ook een prima horloge trouwens).

En daar is helemaal niks mis :wink:

Klopt! Veel plezier op de horlogereis

Welkom hier!

Daar hou ik van. Een mooie praktische overweging die je dan direct ook maar goed doorvoert:

Om collega @Ojjz bij te vallen: Dit is ter inspiratie, ze komen niet in de verkoop. :slight_smile:


Op het eind van de rit vind ik ze allebei even mooi. Dit zijn de overwegingen:

  • Grand Seiko heeft in mijn beleving een überrobuust uurwerk wat op een manier tikt zoals geen enkele quartz tikt.
  • De Chronomaster heeft in mijn beleving een wijzerplaat die z’n weerga niet kent.
  • De GS heeft nipt mooiere wijzers en indices.
  • De Chronomaster heeft accuratere specificaties en een perpetual calendar.

Er staat overigens maar één Citizen Chronomaster uit deze limited serie in het blauw:

We zien de NA graag tegemoet.

2 likes

Hoi

Welkom. Veel plezier op het forum.

Welkom :+1:

Welkom. Herkenbaar verhaal.