Holthinrichs inzending voor de GPHG

Ik denk dat @Capibara de Einstein’s, Mandela’s, Curie’s, Camussen, Plato’s en Da Vinci’s van deze wereld bedoelde, en niet één of andere knutselaar die wel eens een horloge maakte.

Bovendien, op het moment dat je bij “de groten der aarde” “voor 80K” zegt weet je zelf ook dat je het niet over de groten der aarde hebt.

1 like

Alles in perspectief en context :wink:

In deze markt is goedkoper worden lastig, het tast de waardeperceptie van de verzamelaar aan. Duurder worden kan altijd.

Lees overigens op Instagram en in blogs wel meer vraagtekens bij de prijs. Ik hoop van ganser harte dat Holthinrichs een GPHG wint en dat hij zich scheel verkoopt. Dat belooft dan nog veel meer moois.

Mooie techniek, maar de uitstraling raakt mij niet. De rest is al gezegd.
Er zal best een markt voor zijn, maar daar is voor mijn gevoel nog wel een weg te gaan.

Je leest op Instagram en in blogs ook dat een Seiko 5KX van 310 Euro te duur is, en dat Rutte aan het hoofd zou staan van een franchise van pedofiele pizzarestaurants die gerund worden voor de lizard people, dus ik zou alles wat ik op Instagram en in blogs lees niet per se serieus nemen.

3 likes

1 like

The preacher has spoken. And the pot accuses the kettle he looks black.

Ik vind 310 voor een seiko enkel veel vergeleken met de 100 van vroeger, maar dat van Rutte klinkt me nu toch echt wel aannemelijk… zou veel verklaren.

1 like

Al iemand die dit horloge besteld heeft?

1 like