Holthinrichs only (en geen DWW)

Zou een mooie HFLE2021 kunnen zijnšŸ˜‰!

1 like

Ik las matroos :joy::joy:

1 like

25 likes

Ik ben geloof ik de enige die de kastvorm (voornamelijk de lugs) gewoon niet mooi vindt. :no_mouth: Voor de restā€¦prachtig.

11 likes

You are not aloneā€¦ ik kan aan die poten ook niet wennen.

4 likes

Good Lord

Echt fantastisch.
Kan helaas niet bijdragen maar heb er al vaker een met veel liefde bepoteld :innocent:

Waaronder deze, echt geweldig :ok_hand:

Kortom : Ik ben fan :clap:

1 like

Deze dial is echt top! Bandje daarentegen is vreselijk haha

Ik wel :crazy_face::watch:

14 likes

Brrr :confounded: :smile:

Zeker 50% van de waarde van deze horloges schuilt in de eigenaar. Michiel is een hartstikke leuke gozer :+1:

5 likes

Oew, dat is gaaf.
Gebruiken ze daar diamantslijpsel voor?

ā€œliving on the edgeā€

1 like

Ik heb de custom inscripties gezien in de nieuwste kasten. Superstrak met de nieuwe techniek.
Je kan dus zelf kiezen wat er staat. Bv @WristCandy of @HanDavinci of gewoon allebei :joy:
Over zeldzaam gesproken :grin:

1 like

Hahaā€¦indeed! :ok_hand:

2 likes

Schitterend horloge! Stond al een tijdje op mijn lijstje (sinds ik die van @Veblen om had), maar dit:

ā€¦wordt me te gek helaas.

2 likes

Ik denk dat je een leuke investering doet. Zeker als je m nog voor die prijs kan kopen.

1 like

Als jij het zegt. Ik heb nog nooit van mijn leven in een horloge ā€˜geĆÆnvesteerdā€™ en ik ben niet van plan om daar nu mee te beginnen. :wink:

3 likes

Als je het te veel geld vind voor een horloge snap ik dat.
Als je wel 2 Rolexen hebt omdat die de inleg altijd weer opbrengen, kan dit ook.
Daar kan ik geen oordeel over vellen.
Je mag trouwens mijn DWW wel kopen voor ā‚¬2K, heb je toch een beetje het gevoel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Staan er ook op chrono voor rond de 4/5k.

Maar dan mis je natuurlijk wel de hele beleving eromheen van als je er eentje laat maken.

1 like