Holthinrichs only (en geen DWW)

Ik heb mijn Holthinrichs inmiddels ruim twee jaar. In die tijd is hij ook al door behoorlijk wat HF-leden bepoteld :wink: Ik ben er nog steeds zeer content mee. Het is naar mijn mening een prachtig horloge met een hele eigen look en een bijzondere achtergrond. Michiel heb ik ook mogen leren kennen als een bijzonder fijne en bekwame kerel. Dat de prijzen omhoog gaan/zijn gegaan vind ik enkel logisch met de kennis die ik heb van de horloges en het werk/de kosten erachter. Ik heb in ieder geval nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. In de twee jaar van bezit zijn er zeer veel horloges gekomen en gegaan, maar de Holthinrichs is hier toch wel een constante factor.

Moet zeggen dat ik het ook erg tof vind dat er steeds meer liefhebbers/eigenaren komen zijn hier, dat is zeer verdiend! :+1:

20 likes

Ben er ook al op bezoek mogen gaan. Heel mooie uurwerken. Unieke kast ontwerp en gebruik dan deze techniek. Het is helaas altijd keuzes maken…

Proficiat aan alle eigenaars hier! Nog niemand die een RAW in bestelling heeft? Die vond ik ook wel speciaal.

Wel benieuwd naar de keuze voor de titel, is praktisch toch hetzelfde? :no_mouth:

Oeeee echt heel nice!

1 like

Ik ben ook niet de grootste fan, maar de wijzerplaat en stijl vind ik voor de rest wel mooi. Ik ga geen oordeel geven tot ik eens eentje gezien heb, want foto’s vergroten die details altijd uit hé :slight_smile: wie weet valt het in het echt goed mee.

Mooie stukken jongens! Leuk om te zien hoe je kan personaliseren, zoals bv de versie van Wei Koh. :+1:

2 likes

Waarom is dat dan?
Is toch mooi horloge of wat

Ik volg je niet?

Ik gaf aan dat mijn exemplaar inmiddels door behoorlijk wat leden in het echt is bekeken.

2 likes

Ik denk dat hij denkt dat hij al veel eigenaren heeft gehad.

Ah, op die fiets.

Nee, dat niet. Ik heb hem zelf nieuw gekocht. Gewoon door de tijd heen regelmatig met mensen afgesproken en krijg vaak het verzoek om dan vooral de Holthinrichs ook mee te nemen :+1:

5 likes

Dat herken ik.

Owwwwwwwja

Kan ik me zeker iets bij voorstellen. Ik denk niet dat het snel anders wordt. Ik hoorde dat er al een wachtlijst is van een jaar, wegens toegenomen vraag/populariteit.

1 like

Ik vind de lugs bijzonder en anders, maar ik ben het met je eens. Ik vind ze niet mooi. Ik denk ook omdat ze hol zijn en je er in kijkt ze gigantisch lijken voor m’n gevoel.

2 likes

Ik heb ze vandaag in het echt kunnen zien; absoluut uniek vakmanschap en design.

1 like

Vandaag weer de Holthinrichs om.

Die houdt van verschillende bandjes. Vandaag op een nette blauwe.

17 likes

Wat absoluut schitterend horloge werkelijk

Magnifiek vind ik deze

1 like

De twijfel heeft een beetje toegeslagen. Komt niet zo vaak meer aan bod. Misschien mag hij wel weg :grimacing:.

12 likes

:innocent::ok_hand:

1 like

33 likes

:ok_hand:

1 like