Holymoly wat een Panerai is dit! 60mm

Ik heb een homage (afgelopen week) van deze knoeperd besteld! Ben eens heel benieuwd hoe dat eruit ziet in real life en zal er wat foto’s van posten. Volgens de verkoper is dat ding ook nog eens 23mm dik. Ik zit in spanning op het pakketje (of pallet :smiley: ) te wachten.

Ik vind hem geweldig aan zijn pols(tu)

Ja, dat vind ik dus ook Hite!!

Ik zou het ding het liefste Terminaten:o

LE. Stalone heeft hem ook. Zijn ook 2 mannen die bijzonder dikke polsen hebben natuurlijk. Ik zou 'em bij wijze van spreken om me nek kunnen dragen. Panerai is “groot” geworden door stalone en arnie.

Ik kan er niets aan doen, maar ik vind de meeste Panerais wel mooi.
Deze 60mm zou voor mij te groot zijn en de net als andere Panerais ook te duur :slight_smile:
Voor de € 80.000,- die zo’n Egyptische duiker moet kosten zou ik liever een garage en een leuke klassieker (auto, motor of beide?) kopen…

Ik moet het dus maar met Parnis en Marina Militare doen…

Tssss, de man had ooit de grootste biceps ter wereld ten tijde van zijn bodybuilderstitels. Mag hij nu ook een groot horloge dragen?
Allemaal kinnesinne volgens mij…

tja bij the governator past dan ook geen prisma’tje :sunglasses:

Lijkt op de U-Boat 1942, de 64 mm versie van de U-42 http://www.horloge.info/nieuws/U-Boat-U-42-met-53-millimeter-toch-een-klein-horloge/598

Tja, ik durf er niet meer zoveel over te zeggen.
Ik vond de TW Steels / Uboats nooit mooi en te groot.

Afgelopen weekend een TW special edition (Spijker) black gezien en om gehad.

Ik vond hem wel aardig, totdat ik hem zelf om had.

Draagt fijn, kijkt mooi en lekker soepel rubber.

Dus kan deze ook wel de grond in boren, maar wie weet vind ik hem wel mooi als ik hem om heb.

Ennuh, misschien vinden zij onze horloges ook wel afschuwelijk, dussss,… :smiley:

… schreef iemand op TZ-UK naar aanleiding van dit horloge icm met Arnold.

Menno

Sinds Januari 2009, maar wordt waarschijnlijk voor het eind van het jaar uitgeleverd.
Van de originele Egiziano zin er misschien maar 50 gemaakt, en dit is gewoon een hoogtepunt inde rijke historie van Panerai.

liefhebbers van Panerai zijn niet alleen gek op het cleane en functionele design, maar ook op de historie van de originele Kampfschwimmers…denk je eens in…als zon horloge praten kon, wat een verhalen zou het vertellen…

De Egi draag ik niet als Arnold, gaat niet, maar ik kan hem wel als Ralph Lauren dragen, oftewel over de mouw van een jack of colbert!!!

Zo maak je van ondraagbaar een fashion statement compleet met historisch perspectief.

Vwallah…
Ron

Je kunt ook nog gewoon een orginele kopen hoor :wink:

Alleen de verzendkosten al ::o

Even een wristshot van dit schattige 60mm metende klokje :smiley:

En nog even de vergelijking met een piepkleine 44mmtjes:

Aan de pols lijkt-ie niet zo buitengewoon groot, maar naast die 44 mm is hij ENORM!!
:slight_smile:

Beste Zoltar,
Hij is toch wel cool.
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt.

groetjes

Lenno

Sorry dat ik het zeg, maar buiten het feit dat beide horloges natuurlijk vanwege de afmetingen al ondraagbaar zijn vind ik de getoonde hommage wel erg slecht van ontwerp.

Afleesbaarheid is minimaal door het te ver naar buiten plaatsen van de cijfers op de plaat en de (door Panerai gepatenteerde) kroonbeschermer is ridicuul klein. De lume is me ook wat té kunstmatig vergeeld.

Hier een plaatje van de Panerai versie:

Ziet eruit alsof ik een basisschoolleerling van 8 een normaal formaat duikhorloge omgedaan heb…

Kortom: ziet er NIET uit.

Da’s dan wel een hele harige kleuter :smiley: