60mm???
dat gaat me toch effe te groot… past wel goed bij zijn ring…
Doe dan een koekoeksklok om…
Een afschuwelijk ding… zoals alle panerai,s
Mijn hemel wat een verschrikking! Maargoed had van de goede man ook niet veel smaak verwacht…
Mijn beste,
Tja,
“wie het kleine niet eert………………., dan is voor deze het grote niet verkeerd”.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
leeuwentemmer Schreef:
Mijn hemel wat een verschrikking! Maargoed had van
de goede man ook niet veel smaak verwacht…
Jawel,hij bezit hele mooie AP,s
Forehand Schreef:
leeuwentemmer Schreef:
Mijn hemel wat een verschrikking! Maargoed had
van
de goede man ook niet veel smaak verwacht…Jawel,hij bezit hele mooie AP,s
Dat ik ik in lijn met mijn voorgaande statement ook niet verwacht… Er is dus nog hoop;)
Forehand Schreef:
http://www.panerai.com/s_special_editions.xpd?id_l
ingua=2&id_sezione=16&id_prodotto=8934&id_categori
a=8919
dat kun je niet menen toch>X
Bwa, kan ie wel hebben vind ik. Hij heeft er toch de juiste polsjes voor. Niet ?
Belachelijk vind ik dan weer (meestal namaak ) Panerai’s aan de kippepoten van een 20 jarig jochie…da’s pas ridicuul.
Maar als je zo’n boomstammen van polsen hebt, kan je toch moeilijk een 36 mm Rolexje dragen ? 
Trouwens, ik vind sommige Panerai’s door hun eenvoudige en sobere dial best wel mooi.
das waar; maar dit lijkt wel ERG groot.
een standaard panerai formaat was ook wel goed geweest.
grote horloges zijn trouwens vrij in heb ik het idee. hier op school heeft zowat iedereen grote horloges. dit geldt ook voor de vrouwen (welke oververtegenwoordigd zijn binnen mijn opleiding.) 
Time Cat Schreef:
dit geldt ook voor de vrouwen (welke
oververtegenwoordigd zijn binnen mijn opleiding.)
Ah, en wat volg je ? “Snit en naad” ? 
ms630 Schreef:
Forehand Schreef:
http://www.panerai.com/s_special_editions.xpd?id_l
ingua=2&id_sezione=16&id_prodotto=8934&id_categori
a=8919
dat kun je niet menen toch>X
Ja dat meen ik wel,me oudste broer maakte 2 jaar geleden een klapper in de postcodeloterij en toen het geld gestort was zat ie een uur later bij Manbodh.
Ik hem kennende had ik verwacht dat ie met een dikke vintage rolex thuis kwam,nee koop ie een Panerai radiomir gmt voor 6 ruggen(
ik ben een rechten/notarieel student op de radboud universiteit 
de dames zijn de juridische wereld aan het overnemen! :o
ik zie voornamelijk horloges die mij niets zeggen. groot zijn ze wel want de lugs zijn meestal evenhoog als de pols.
ik heb wel een vrouw gezien met een submariner, een u-boat en een andere met een meistersinger om de pols. of het replica’s zijn weet ik niet.
ohja, heel veel glimmende horloges bij de meiden. zilver+steentjes doen het goed.
Ha ha ha! Heerlijke post! 
Ik vind dat model ook niet te pruimen op Arnie’s pols. Bijna net zo erg als die Alain Silberstein die ik in een andere post vandaag zag afgebeeld staan (jeetje mineetje wat een gedrochten). Ik heb zelf enorm dunne polsen, maar ik vind mijn Panerais zelf wèl echt heel mooi (en heel mooi staan), al zijn ze dan ook een stuk kleiner (44/45mm). Ik ben 1.84 lang, en dan lijkt een horloge van 35mm gewoon wat klein (in mijn ogen dan), en ik heb daarom een heel mooi en zeer gelimiteerd model van Nomos (wat ik altijd erg mooi vond/vind) vorige maand van de hand gedaan.
Ik vind sommige Rolex modellen ook best mooi, maar daar lopen nu al 50 miljoen (?) mensen mee, en ik hou helemaal niet van stalen banden. Getver! ik vind dat er maar weinig op kan tegen de eenvoud van een Panerai 21, 210 of 232 model. Of een Ressence. Of Jaquet Droz. “Drukke” horloges zijn nog erger dan te grote horloges…
Groetjes allemaal!
Rrr
de dames zijn de juridische wereld aan het
overnemen! :o
Oei, oei… vrouwenlogica…krijg er de kriebels van…
En dan dat multitasken…ik kan maar 1 ding tegelijk hoor ! 
Zo, die kan direct in het andere topic over ‘het lelijkste horloge ooit’. Hoe heet dit ding? Governator, Terminator? Toch niet Arnie, hoop ik…
Menno
Pure wansmaak. Kan alleen in dat land, dat een verdwaalde Oostenrijkse acteur gouverneur wordt. Ach ja, ze hebben zelfs een acteur als president gehad (nee niet Bush 1 en 2, dat waren clowns). Zo gek is het dus nog niet dat dit soort figuren dergelijke horloges dragen.
Ik denk eerder dat de Governator ook op leeftijd is. Met z’n slechte oogjes heeft ie nu ook een brilletje nodig. Waarschijnlijk kon ie z’n ouwe Panerai niet meer goed aflezen. Kijk dan dat ouwe iele klokje om z’n pols…
Panerai heeft natuurlijk al zo’n 60 jaar geleden een 60mm duikhorloge gemaakt voor de egyptische marine, de Egiziano. Deze droeg men over dikke duikerpakken, en dat verklaart ook gelijk het formaat. De orginelen zijn schier onbetaalbaar, en natuurlijk ondraagbaar voor een normaal mens.

![]()
Groeten,
Martin