Hommage watches - zijn ze echt goed?

Daarom noemde ze ‘m ook Primero,slim van Zenith :+1:t2:

1 like

Zijn hommage horloges echt goed? Moest plotseling hieraan denken:

3 likes

Welke is dit? Ik kan op de site alleen maar een brons model vinden. Uw antwoord wordt zeer gewaardeerd.

Hij slaat niet hard genoeg

Proxima official store, alixpress

1 like

Dank u.

Heb uiteindelijk toch maar zo een hommage besteld, een addies. Nou ik moet zeggen, ik ben positief verrast! Het is een degelijk ding zeg. Zwaar, goed afgewerkt, seiko uurwerkje, mooie vorm. Het is daadwerkelijk een mooi stukje horloge. Voor iemand met een beperkte budget die een mooie automaat zoekt is zo een horloge zeker een aanrader.

10 likes

Niet schrikken:

1b8f4fd2e327d929bf525928cc1589b7254ffa33_1_374x500 c8656d95695dccb568a46b3c6d790befb07948a5_1_375x500 e4226750d1f02bb6bbea79defa17537948db54a5_1_375x500

Heb zelf een Sandoz Submariner gehad en moet zeggen dat ik daar heel veel plezier van heb gehad. Passen zelfs een hoop onderdelen van een 5513/1680 op zoals de inserts.

3 likes

Ja precies! Die heb ik, en tenzij je erg wanhopig bent dan raad ik hem af :grimacing: De wijzerplaat wiebelt als je de tijd verzet of het horloge opwind, de bezel zit met een plastic ringetje om het plexiglas geklemd (en zit dus feitelijk gewoon los, de kleine smurf van bijna een jaar heeft hem al meerdere malen in zijn knuistjes gehad) en de bezel insert begint na drie maanden al los te laten. For shits and giggles wil ik hem een keer laten druk testen om te kijken hoe vaak je er op moet tuffen voordat er vocht in komt.

Desalniettemin, top horloge, ik ben er gek op :star_struck:

2 likes

Ik snap de strekking, maar zoals mijn horloge, zijn er meerdere modellen van Tudor die eigen zijn :eyes:

3 likes

Ik heb nu de halios puck hommage - Addies - ongeveer een maand in bezit, waarvan ik het een week intensief heb gebruikt. Ik kan er alleen maar positief over zijn. De design is prachtig, het houdt goed de tijd bij, lume is sterk, Japans uurwerkje, en voelt degelijk en solide aan.

2 likes

Sumo hommage, San Martin.
Zéér tevreden, aanrader voor dit :moneybag::money_with_wings:

1 like

Ftfy

3 likes

En zo is het maar net, laat iedereen gewoon blij zijn met hun horloges en lekker dragen wat je mooi vind en super dat merken als Steeldive, Cronos en Pagani het voor iedereen mogelijk maakt voor een betaalbare prijs een kwalitatief goed en mooi horloge te kunnen dragen. Naast mijn Breitling, Seiko Superior en Orissen draag ik net zo graag de Pagani Explorer 2, Bliger en Steeldive oja en zojuist een Maen Skymaster 38 besteld.

2 likes