Hommages? Bah!

Als voorbeeld bedoel ik een Parnis met een Pepsi-dial, dan is alles wel gezegd. Behalve dat een Seiko 5 origineler is dan het zoëven genoemde.
Verder ben ik het met je eens. Iedereen mag dragen wat hij wil en er blij mee zijn ook. Laten we ons echter niet achter forum-regels verschuilen. Een hommage is een mooi woord voor een …
met vriendelijke en respectvolle groet, Michel

Zo, ik geloof nu wel weer dat iedereen, die er iets over kwijt wilde dat ondertussen wel gedaan heeft.

Het is iets waar iedereen wel een mening over heeft en niet zelden zijn deze meningen erg verdeeld. Vandaar dat deze discussies vaak in een welles nietes spelletje eindigen met een hoop frustraties over en weer.

Iedereen heeft zijn eigen set normen, waarden, opvattigen, redenen, etc. waarmee hij zich in deze kwestie een mening aanmeet. Of anderen dat nu goed of fout vinden is niet van belang, het gaat hier slechts om de eigen mening van een individu.

Behandel elkaar met respect en je zult met respect behandeld worden. Gelukkig zijn we allemaal verschillend. Maar goed ook, anders liepen we allemaal met een Rolex Sub en hadden we elkaar op horlogegebied weinig te melden. Die verschillen maken het forum levendig en interessant. Houdt dit zo!!!

Vandaar dat ik dit draadje maar sluit :slight_smile: