Honey-Badger

Zojuist van Tom @Honey_Badger een Pam 372 overgenomen. Aanrader! Horloge is exact zoals in de ad omschreven.
Nog bedankt voor de koffie :smile:

1 like

Leuk je ontmoet te hebben. Veel plezier ervan! Hij is echt bij een liefhebber terecht gekomen.

Na mijn interesse in zijn DA46 kenbaar gemaakt te hebben, meteen doorgepakt toen @Honey_Badger mij berichtte dat ie weg mocht (de DA :wink:). Vandaag opgehaald, elkaars horloges bewonderd en de deal afgesloten met een PayPal-vallen-en-opstaan act. Leuke kennismaking en prettig weer zaken te doen Tom! :+1:

1 like

Was gezellig Rik!!

Leuke kennismaking en deal gesloten met @Honey_Badger. Top HFer! Aanrader!

1 like

Vandaag een prachtige Sinn 144S overgenomen van Tom @Honey_Badger. Het was een gezellige en geslaagde overdracht en hebben lekker over horloges gepraat. Ik kan iedereen aanraden een horloge bij hem te kopen of aan hem te verkopen. Tom bedankt!

1 like

Prettige deal gedaan met Tom a.k.a. @Honey_Badger . Goede communicatie, snelle verzending en prima verpakt. Aanrader dus! :+1::+1:

1 like

Flitsdeal met @Honey_Badger oka Tom :wink: mooie X33 met servicepspieren. Nette prijs. Snel verzonden :+1::+1: Bedankt :clap:

2 likes

Weer een deal kunnen sluiten met Tom aka @Honey_Badger. Vlot en prettig contact en horloge in aangegeven staat.

Dank Tom!

1 like

Onlangs een mooie deal gedaan met Tom a.k.a. @Honey_Badger ! Full-set, super strak horloge over mogen nemen. Leuk gesprek gehad, ondanks corona! Ik kan hem dus ook aanraden!

1 like

Een mooie deal gesloten met @Honey_Badger. Horloge in top conditie. Nog een leuk gesprek over horloges gehad. Zeker een aanrader!

1 like

Stoere Damasko DC80 overgenomen van Tom @Honey_Badger. Aangename ontmoeting na reeds veel contact over de jaren heen. Thx :+1:

2 likes

Insgelijks! Veel plezier ermee!

1 like

Recent naar volle tevredenheid een Tudor BB58 overgenomen van @Honey_Badger. :smiley:

Wat een fijne verkoper om zaken mee te doen, een absolute aanrader!

Zeer aardige man en de deal was snel gesloten. Tom heeft mij bij hem thuis ontvangen. Onder het genot van een koffie het horloge rustig kunnen bekijken en een boeiend gesprek gehad met een ware liefhebber.

1 like

Was onwijs gezellig! Veel plezier ermee!

1 like

Gister gelijk toegeslagen op Tom zijn advertentie van de Zenith defy skeleton ceramic.
Goede prijs en aardige, correcte verkoper!
@Honey_Badger bedankt! Super blij mee!

1 like

Veel plezier ervan!

1 like

Vorige week een leuk bezoek gebracht aan Honey_Badger, elkaar al enkele malen ontmoet op horlogemeetings via HF…Kwam om een Tissot chrono op te halen maar bij een gezellig bakkie thee bleek er een mooie Accurist chrono uit de 70er jaren aanwezig, mooie aanbieding dus ook meteen meegenomen. Thanks.

1 like

Ik heb het geluk gehad dat ik de Tuna-can van Tom kon overnemen. :slight_smile:

Het horloge ziet er prima uit,en de oude onderdelen die vervangen waren zaten er ook bij!
Verder:
-veel info geschiedenis horloge (via mail)
-verzonden zoals afgesproken
-erg goed verpakt
-snelle communicatie
-en een leuk extraatje (eigenlijk 2 :smiley: )

Oftewel: prima zaken doen met Tom (tu)

Groet,
Werner

Mooie Hamilton Jazzmaster van Tom overgenomen.
Snelle verzending, mooie klok zo als beschreven. Tevens een prettige communicatie.
Bedankt Tom! helemaal top!

Groeten Erik (ehwatch)