Honey-Badger

Sinds vandaag weer een Tuna in het bezit, 2e Tuna van Tom!

Tom bedankt voor het zeer prettig zaken doen. (tu)

Groet,
Werner

Als koper zeer welkom ! Top en snel geregeld !! (tu)

Was inderdaad gezellig. Jij ook bedankt voor het snel terecht kunnen.
Het is echt een tophorloge!

Niet alleen als verkoper, maar ook als koper een betrouwbare partner! (tu)

hans

Vandaag de Omega Chronoslet van Tom overgenomen, bedankt Tom je bent een toppertje (tu)

Fijne vakantie!

mvg, Frans

Een SKX007 van Tom overgenomen, snelle service, snelle verzenden, snelle antwoorden.

en nog belangrijker, een goed horloge!

aanrader (tu)

Een mooie complete DA37 is nu van mij, vriendelijke en vlotte communicatie met Tom. En een warme ontvangst met informatieve horlogepraat, wat wil je nog meer (tu)

Enige tijd terug fijn zaken gedaan met Tom. Eerlijke prijs betaald, gezellige ontvangst en goeie koffie gehad. Top (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Tom heeft mā€™n 112 overgenomen.

Snelle en uitstekende communicatie.

(tu)
Zojuist de Horlogeforum Limited Edition Steinhart overgenomen van Tom. Was leuk om een mede-forumlid te ontmoeten. En bijzonder leuk om toch nog deze fraaie Steinhart te kunnen bemachtigen dankzij het feit dat Tom zijn hart dichter bij het forum ligt en niet direct met dit horloge de ā€˜vrijeā€™ markt opgaatā€¦

Top Tom!

Van Tom een mooie B-1 overgenomen waarbij hij beloofde ontbrekende documentatie op te sturen. Dit heeft hij ook gedaan. Zo hoort het dus een (tu) van mij!

Gisteren een Doxa opgehaald bij Tom. Een zeer mooi horloge in goede staat en een eerlijke prijs.

Bedankt hiervoor en de vriendelijke ontvangst!

Zojuist mijn Nomos met Tom geruild voor zijn VDB. Afgesproken in Scheveningen, even lekker drankje gedaan en gepraat, om vervolgens in volle tevredenheid weer het strand op te gaan.

Hartelijk bedankt (tu) Top kerel en horloge.

Prima zaken gedaan met Tom. (tu)

Gister mijn Nomos blaugold bij Tom opgehaald. Een prachtig horloge, goede communicatie, en een prettig ontvangst met goede espresso en mooie horloges. Een echte aanrader.

Oeps wat verlaatā€¦Precista aan Tom kwijtgeraakt: alles vlot, snel en vriendelijk :slight_smile:

Gisteren de prachtige VDB 5th bij Tom opgehaald, na erg fijne communicatie. Wat mij betreft ook een aanrader (tu) !

Nomos aan Tom verkocht. Prima en leuke communicatie en nogmaals bedankt voor de thee Tom!

Heb net een mooie Alpha "paul newman " bij Tom gekocht .
Alles prima volgens afspraak geregeld,
nogmaals dank

Edward van der Ploeg