Lieve forumleden, op de gedenkwaardige dag dat ik zomaar ineens met een tl-3 badge wakker werd kan ik het natuurlijk echt niet meer maken om mijzelf niet even netjes geïntroduceerd te hebben. Dus bij deze:
Mijn naam is zoals mijn profiel al doet vermoeden Ronald. Inmiddels veel te hard richting een halve eeuw op de meter aan het gaan en origineel afkomstig uit Groningen. Alhoewel ik toch al weer ruim een kwart eeuw in de randstad verblijf, tegenwoordig Den Haag om precies te zijn.
Het meeste van mijn tijd besteed ik als rechtgeaarde ondernemer aan mijn werkzaamheden, maar daarnaast liefhebber van diverse sporten, zoals fietsen, sneeuwsporten, tennis, F1 (ja, de rest beoefen ik wel ) en de heilige kakker drie-eenheid van zeilen, golf en hockey
Mijn connectie met de horlogewereld komt voort uit het feit dat ik ben opgegroeid tussen de horloges in de juwelierszaak van mijn ouders. Veel te jong verpest dus eigenlijk, maar niets wat een jaartje forum niet alsnog had bewerkstelligd Qua horloges en merken heb ik iets minder met de wat lagere prijsklassen, evenals de buitensporig hoog geprijsde horloges. De eerste omdat juist de techniek en afwerking op micro-schaal hetgeen is wat me blijft fascineren. De tweede omdat naar mijn mening drie kwart van de waarde van de echt dure horloges puur marketing gerelateerd is en dat interesseert me dan weer geen biet. Overigens gun ik het iedereen van harte die het wel mooi vindt!
Voor degenen wie het nog niet was opgevallen; ik heb best wat talenten, maar spelling is er niet één van. Waarvoor alvast mijn excuses, alsmede mijn neiging om zo nu en dan mensen te verbeteren wanneer het aan komt op zaken als (horloge) etiquette. Negeer het gerust als het u niet uitkomt!
En verder… sinds gisteren mag ik verkopen hier; maar dat zul je mij waarschijnlijk niet zo veel zien doen. Hooguit wat inruil dingetjes misschien. Ik koop over het algemeen geen horloges om ze later weer te verkopen. Maar wie weet veranderd dat nog, volgens goede HF traditie
Dank aan eigenaar, sponsor en beheerteam voor het in stand houden van dit fijne forum en aan één ieder; stuur me gerust een berichtje als ik ergens mee kan helpen
Vriendelijke groet,
Ronald