Ik had eind vorig jaar bijna de hoop al opgegeven. De postzegels al bij wijze van spreke al geplakt. Brief nog te ondertekenen. Nog alleen op send drukken. Die grens zeg maar. Maar ze beloofden beterschap. Dat ze het over een andere boeg zouden gooien. Althans, wat meer aandacht aan zouden schenken. Waar heb ik 't over?
Onlangs de nieuwe Watching binnen gekregen. Ik doe heel rustig aan met bladen. Her en der liggen nog Quest van een jaar geleden ofzo. Ben daardoor ook geregeld te laat voor acties
Maar goed, dat ter zijde. Ik had het na vele jaren (bijna alle nummers van begin tot heden compleet) wel een beetje genoeg van de bladen. Maar vorig jaar beloofde Paul dat ze wat meer aandacht zouden schenken voor Jan Modaal. Niet de Gyro-Tourbillons en Minute Repeaters. Horloges waar je een leuk (vakantie)huisje van kunt kopen zeg maar. Ik ben benieuwd. De kaft bekeken en wat zag ik daar? Neerlands Glorie! Een artikel over horloges uit eigen land. Gelijk doorgebladerd om dat als eerst te lezen. En zie daar 2 bekende gezichten
Het hele verhaal was me al bekend, maar vond het toch erg leuk om 't te lezen. En zag zojuist heel even dat de Facelift er gelukkig nog steeds in zit.
Ik kijk het nog een jaartje aan, maar heb goeie hoop en hou de moed erin.
OK, voorbeeld in Watching was niet bepaald goedkoop, maar vond 't prachtig om em eindelijk te zien:
Vooral de bezel vind ik leuk gedaan.