Hoppa! De nieuwe Rolex SkyDweller (+ vid & prijzen)

Natuurlijk op http://www.hodinkee.com/in-depth-the-rolex-sky-dweller-live-pics-specs-official-pricing

Menno

Het zit technisch toch wel geweldig vernieuwend in elkaar!

Abosluut! technisch zeer vooruitstrevend, maar echt mooi…?:S

Ik vind hem te druk, in het echt zal hij heus wel indrukwekkend zijn.

Maar goed, het maakt niet uit hoe mooi hij is. Prijs is ver buiten mijn range.

+1

Sorry, ik word hier niet opgewonden van…

Grt. René

De uitvoering met arabische cijfers vind ik gewoon echt mooi. Enige minpunt lijkt de datumloupe, die ook een stukje van de gmt-ring vergroot.

Zelfs als deze ooit in staal komt zal ie ruim boven mijn budget zijn. Jammer…

Ik vind m niet echt mooi…

Ik vind hem super! De complicatie van annual calendar is zeer subtiel verwerkt, maar werkt toch erg geraffineerd. Dan nog eens de bezel (!) waarmee je kan kiezen wat je precies met de kroon in gaat stellen, ook zeer geraffineerd en in mijn ogen een super mechanisme. Ik ben dan alleen bang hoe het zit met stof/zand gevoeligheid, omdat je de bezel er niet zomaar meer even af kan wippen om er onder schoon te maken.

Alleen jammer dat hij niet in staal beschikbaar is, dat maakt hem budgettair voorlopig niet haalbaar.

Totaal niet mijn type horloge, maar wat een fraaie techniek! Erg knap gebouwd.

Bijzondere techniek, zeker voor Rolex die niet veel met complicaties doen maar ik vindt ´m veel te bling naar mijn smaak.
Zal vast goed verkopen in China, zeker met prijzen van 50k

Ik vind hem mooi in het witgoud maar ja, die prijs…

Wat ik opvallend vind is dat t glas blijkbaar geen saffier is. Maar ‘anti scratch synthetic’ wat moet ik me daar bij voorstellen?

kan me niet bekoren … rommelig/druk niet mijn smaak.
maar ik heb dan ook wel een beetje aparte smaak hoor : )

Kan me totaal niet bekoren, veels te druk, en dat de cijfers onderin niet volledig zijn vind ik ook niks.

Even wachten totdat een Daytona met dit uurwerk komt.

Knap staaltje, maar wat mega jammer van die 24-uurs weergave die één en ander wegkapt en onder de cyclops verdwijnt!

maardein Schreef:

Alleen jammer dat hij niet in staal beschikbaar
is, dat maakt hem budgettair voorlopig niet
haalbaar.

Ook in staal zal hij met gemak meer dan €10.000 kosten, dus het zal altijd een onwijs duur horloge zijn. Voor mij in ieder geval buiten bereik.

1 like

JTrapman Schreef:

maardein Schreef:


Alleen jammer dat hij niet in staal beschikbaar
is, dat maakt hem budgettair voorlopig niet
haalbaar.

Ook in staal zal hij met gemak meer dan €10.000
kosten, dus het zal altijd een onwijs duur horloge
zijn. Voor mij in ieder geval buiten bereik.

10k zie ik als ‘op den duur haalbaar’ zeker 2e hands. 40k daarentegen als onhaalbaar. Al weet je nooit wat de toekomst brengt natuurlijk :slight_smile:

Hardlex.

Bert K Schreef:

Hardlex.

Je bedoelt dat spul waarvan we aan Rob vragen om het van onze Seiko’s af te slopen om vervolgens te laten vervangen door… ontspiegeld saffier???

Mmmmm

Menno