hoppie60 (TD)

Hoppie60 (Hans) was geïnteresseerd in een door mij aangeboden Seiko en wilde deze graag komen halen, afspraak gemaakt voor 24 september. Op de afgesproken tijd geen Hans, uurtje gewacht maar helaas geen teken van leven !! Ondanks het verzoek te laten weten als het later zou worden en het diverse malen doorgeven van een 06 nummer kan Hans het fatsoen niet opbrengen de afspraak af te zeggen. Hans bedankt !!

Hier bijna gelijkwaardig verhaal,zelfde periode en ook een Seiko waarin Hans interesse had…meerdere berichtjes om een afspraak te maken…adresgegevens gestuurd maar opeens geen enkele reactie meer…Je zou er bijna iets van gaan denken…iemand die adressen verzameld?? In ieder geval een grote afrader deze Hans.(td)

Precies de reden dat ik, indien men wil afhalen, afspreek op neutraal terrein.
In principe vertrouw ik iedereen hier en ik heb geen horloges in hogere prijsklasses maar nieviteit kun je je toch eigenlijk niet meer veroorloven. Als je elkaar al kent door een meeting ofzo is het een ander verhaal.

helemaal mee eens Jochem…wel een raar toeval dat deze persoon blijkbaar grote interesse heeft in Seikos en twee maal niet meer reageert. Dit soort lieden hoort niet thuis hier en zou gebanned mogen worden.

Denk dat onze hoppie60 een typisch gevalletje van een marktplaats dromer is !!

Mijn huisgenoot is in elk geval gek op onverwacht bezoek :slight_smile: de postbode zal dit beamen :slight_smile:

ik interpreteer dit als dat je huisgenoot een hond is. Ik betwijfel dat je dan zo vrolijk moet zijn dat die hond postbodes aanvalt…

maar dat geheel off topic uiteraard :slight_smile:

neem ook aan dat je huisgenoot een hond is,…zoniet wat dan?..:wink:

Is inderdaad een hond :slight_smile: en zolang je het huis binnenkomt op uitnodiging is er niks aan de hand :slight_smile: loop echter het huis niet in zonder dan laat ie duidelijk merken dat ie daar niet van vrolijk van wordt :slight_smile: zonder trouwens zijn tanden in deze of gene te zetten, een opgetrokken bovenlip is meer dan genoeg voor de meeste mensen :slight_smile:

Zelf heb ik een negatieve ervaring gehad met deze Hans.
Hij gaf aan interesse te hebben in een seiko horloge wat ik te koop had aangeboden. Telefoonnummers uitgewisseld, want we zouden de overdracht op de rikketik doen. Om de afgesproken tijd plaats en niemand getroffen, en na 4 keer geprobeerd Hans telefonisch te bereiken, helaas geen reactie. Daarna via het forum een voorstel gedaan het horloge te verzenden, maar niets meer vernomen van Hans. Ook op telefonische pogingen contact te zoeken wordt niet meer gereageerd.

Afrader dus, niet te vertrouwen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

vraag me af waarom deze man?persoon nog wordt toegelaten op ons forum?

Inderdaad, iemand als dit heeft eigenlijk geen plaats in dit forum.
Een reactie om zichzelf te verklaren zie ik ook niet.

Hoppie is niet bijster slim. Wanneer je op z’n nickname zoekt heb je binnen 2 seconden z’n volledige adres en telefoonnummer. Wie belt om verheldering? :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Sorry hoor maar dit gaat mij te ver :frowning:

ps. En dan doel ik op het publiceren van namen en tel. nrs.
Correcter zou mi. zijn, een moderator benaderen met een verzoek
tot schorsing o.i.d.

edit: ps

ons forum wat een jankerds hier zeg

hoppie60 Schreef:

ons forum wat een jankerds hier zeg

PB

echt waar een stelletje wijven is niks bij jullie.
Ik zal ff wat zeggen ik WIL geen eens meer lid van jullie forum zijn,zo ongelooflijk zielig als jullie zijn en dan de moderator die me tot 18 uur de tijd wat te zeggen.
Nou jankies dit is mijn antwoord whahhahahah

deze reactie zegt genoeg lijkt me…dat je zelf niet ziet dat je je belachelijk maakt op deze manier…niet nakomen of reageren opdoor jezelf gemaakte afspraken en uiteindelijk reageer je hier wel…vreemd

Hij is nu verwijderd. Alleen gebruikte hij meerdere ip adressen, dus zal hij wel onder een andere naam terugkomen vrees ik.