HorloG

Onlangs zag ik een oude jeugdliefde voorbijkomen, een Continental duiker uit de beginjaren 70 die ik als tiener jarenlang heb gedragen. De mijne was 2 jaar geleden gestolen en dit klokje had voor mij een behoorlijke emotionele waarde. Contact opgenomen met de eigenaar HorloG, hem de situatie uitgelegd en aangegeven dat ik mij aanbevolen hield voor overname. De volgende dag waren we het eens over een zacht prijsje en het horloge was al onderweg nog voordat ik het geld had overgemaakt. HorloG krijgt van mij een warme douche. Met dank aan het Horlogeforum.

14 likes

Ik neem even aan dat het om eenzelfde horloge ging en niet het jouwe?

1 like

Dat zou een interessante plot twist zijn

1 like

Hahaha

Interessante vraag of ik mogelijk niet mijn eigen horloge heb teruggekocht. Nee hoor, daar is geen sprake van.

1 like

Een soortgelijke ervaring met Geert !

Geert is een toffe :pear: :+1: :+1:

Geert, :+1:

Ook hier zit een tevreden mens.
Een paar dagen geleden van @HorloG de Leijona, handwinder, 35mm, AS 1130 Wehrmachtswerk, verchroomde kast besteld, uit zijn uitverkoop aanbieding met per dag aflopende prijzen. :slight_smile: .
Gisteren het horloge in goede orde ontvangen. Ziet er keurig uit. Loopt netjes. Ik heb het nog niet open gemaakt, maar ga er binnenkort ook even binnenin kijken.

Sowieso blij bet het klokje en de leuke deal. Aardig initiatief ook, om ā€˜bij afslagā€™ te verkopen. Verdient navolging. Komen al die klokjes die anders toch vaak als slecht te verkopen worden beschouwd ook weer in het circuit terug.

Van @HorloG een Tiger gekocht uit zijn uitverkoop topic. Zoals op de fotoā€™s en loopt nog keurig. Enige minpuntje is dat de datum niet kan worden ingesteld, maar voor dit geld niet zoā€™n punt. Geert dacht netjes mee over een mogelijke oplossing, ook keurige aftersales dus. :wink:

Geert ( AKA ā€œde schicht v/d vlooienmarktā€ )
een fijne kerel om mee te handelen, razendsnel bezorgd
mooi nauwkeurig afgestelde vintage uurwerkjes.

Vanmiddag via Geert een gebruikte, maar nog heel nette werkbank bemachtigd. Probleemloze deal, thanks!

Het was even zoeken. ā€œHorlogā€ in de zoekbalk intypen heeft niet zo veel nut op een horlogeforum :upside_down: Fijne deal gehad en een mooie Seiko overgenomen. Aan te bevelen verkoperā€¦ :thumbsup:

Vanmiddag een horloge gekocht van @HorloG. Duidelijke en snelle communicatie. Mooie deal en een leuk gesprek. Ik heb weer een hoop bijgeleerd. Bedankt Geert!

Precies dat :rofl: :point_up:

Vanmiddag een horloge verkocht aan Geert. Ergens halverwege afgesproken bij de McD en even kort over de hobby gekletst. Jammer genoeg niet heel veel kunnen meenemen van zijn kennis over horloge complicaties, helaas moest Geert bijna meteen weer door maar het was desniettemin een leuke deal. Thnx @HorloG

1 like

Goede deal gemaakt met HorloG, snelle verzending en bovenal horloges boven verwachting! Bedankt nogmaals :+1::slightly_smiling_face: