Horloge +- 500€

Ik vind ze inderdaad mooi maar niet echt vintage in mijn ogen en dat is toch wel een beetje een eis. Bovendien heb ik al een seiko en ja 2 de zelfde merken lijkt me gewoon niks maar zeker een goede optie mocht ik niks anders tegen komen.

Wat is je polsmaat? Die Squale van @Zulu kan gewoon op damespolsjes hoor :+1:t2:

Waardevast zou ik niet al teveel aan vast houden. Gewoon gebruikt kopen, dan is de meeste afschrijving al gedaan.

1 like

Pols is ongeveer ± 18 cm

Ooooh makkelijk dus :+1:t2:

Hier een 1521 op een 17cm polsje.

4 likes

Misschien een Lorier?

2 likes

Ziet er wel netjes uit wat kosten ze zoal?

Netjes zeg , kan hij tegen een stootje.

Ze gaan voor rond de €400 denk ik

De Gemini komt ook uit binnenkort,
is denk ik wel iets voor jou.

1545 is ook prima te doen op een smalle pols. Nieuw iets meer dan 500 piek.

3 likes

Anders de Glycine Combat Sub

https://www.bol.com/nl/p/glycine-combat-sub-42-mm-automatic-gl0076/9200000112997952/

Met een robuust ETA uurwerk, en ze zijn wat platter op de pols
dan de meeste divers, draagt comfortabel.

Jawel hoor :+1:t2:

Zo iets zoek ik inderdaad ja.

Ik ga een op het forum zoeken naar een squale een tussen het aanbod kijken.

2 likes

Die zien er mooi uit! Mijn interesse is gewekt. Voor de topic starter: ik heb zelf een baltic aquascaphe. Stond hier laatst in het blauwe gedeelte voor 625. 39mm, 300 meter waterdicht.

!

2 likes

Geen idee waar je vandaan komt maar als je in de buurt van Brielle/Hellevoetsluis/Rotterdam zit mag je mijne altijd komen proberen.

Bedankt vind de horloges met de puchers net zoals bij een daytona enzo ook heel mooi

Helaas zit rond Tilburg mocht iemand in de buurt van Tilburg wonen en een leuk modelletje hebben hoor ik het natuurlijk graag

1 like

Ik vroeg me af is verzenden eigenlijk verstandig?

Zondagochtend om 0600 ben ik op Tilburg Industrie😊 maar dat is best vroooooeeeegggggg

Ligt eraan of het redelijk wordt verpakt. Een automaat zou bijvoorbeeld gemagnetiseerd kunnen raken waardoor ie te snel gaat lopen.
Zelf heb ik er nooit problemen mee gehad.