Horloge +- 500€

Ik ben op zoek naar een automatisch horloge rond de 500 euro. Water dicht en waardevast niet groter dan 38 mm. Liefst met een leuk verhaal maar dat hoeft niet perce hoeft ook niet in perfecte conditie te zijn. Weet iemand iets leuks?

Waterdicht als in 100m, 200m, 300m? Spatwaterdicht?

Oh nou werk nogal veel met boten dus stel dat hij een keer onder water gaat hij niet gelijk stuk is.

Bulova snorkel?

Iets als een Tissot Seastar een idee? Volgens mij staat er nu zelfs ook wel eentje in het blauwe.

Die Squale hier in het blauwe deel.

Alleen de diameter is groter. Maar deze draagt veel kleiner door de lug to lug grootte. Ideaal als werkbeater.

1 like

Ja liefst een beetje een vintage zeker niet voor 2000 tenzij hij puchers enzo heeft dus beetje meer een daytona weet zo niet wa voor soort horlogemodelem dat zijn of het divers type

Lees nu pas 38 mm, oeps. Ach ja, 5 mm meer of minder :wink:

Waarom niet gewoon een skx? Dik onder budget, mooi horloge en 200m waterdichtheid, ik zou het wel weten!

3 likes

Wat kost die ongeveer? Krijg hem niet gevonden. Zit nog niet zo lang op het forum sorry.

2 likes

Niet meer :innocent:

7 likes

Gefeliciteerd en veel plezier :wink:

1 like

Hij moet zeker niet meer dan 40 mm zijn (niet hele dikke polsen :joy:)

Seiko Sarb is sowieso waardevast. Verder kan ik zo snel niks bedenken wat aan al je eisen voldoet. Hoe zit dat met eerder genoemde modellen, zijn die ook waardevast?

1 like

Thanks. Wel een grote klatser hoor.

1 like

Ik ook niet, 16,5cm maar ik kan een Squale prima hebben :slight_smile:

Nee, maar veel meer afschrijven kunnen ze niet

1 like

Snap ik! Ik heb ook een duiker van 43 mm gekocht eens, maar dat bleek me toch wat te groot. Ligt nu altijd nog werkloos in de kast 🥴

@Rick1

SKX013

9 likes

Een SKX013 is ideaal voor jou. Kost ongeveer €250, 38mm breed en een echte duikhorloge. Die van mij gaat mogelijk eruit ivm een nieuwe aanwinst:

8 likes