Goed om te weten dat dit twee verschillende dingen zijn.
Het is mij nu geheel duidelijk.
Bij ING heet dit dan GeldTerugService creditcard.
Goed om te weten dat dit twee verschillende dingen zijn.
Het is mij nu geheel duidelijk.
Bij ING heet dit dan GeldTerugService creditcard.
Ik heb een Black Diamond Card van de Bijenkorf (dus gewoon ICS Mastercard) en daar staat niets vermeld over de uitsluiting van juwelen of horloges. Wellicht ook logisch gelet op het business model van de Bijenkorf, zij verkopen immers ook -store in store- Cartier? Dit geldt voor alle creditcards van de Bijenkorf.
Vreemd genoeg is de achterliggende verzekering van de ABN AMRO? Daar staat ook niks in de algemene voorwaarden over het niet vergoeden van horloges. Wel een waslijst aan eisen waaraan je moet voldoen. Dus als je onzorgvuldig met het product bent omgegaan, heb je pech. Dus niet in je tentje op de kamping laten liggen.
Ook de aflevergarantie (chargeback) geeft geen uitzondering aan.
Tja. Ik moet het doen met een Chase Sapphire Reserve. Maar soms 's avonds gebruik ik graag mijn Bank of Dubai First Royale MasterCard. De echt gouden rand en het diamantje in het midden maken er dan iets feestelijks van Vind een Centurion zo gewoon geworden.
Wat een …sarcasme.
Ik ben blij met zijn hulp hoor.
Weet niet of dat richting mij is, maar dat is ook niet van belang.
Ik zou contact opnemen met ICS en hen de vraag stellen (ook al heb je zelf de voorwaarden gelezen).
Dan krijg je gelijk hun interpretatie te horen en weet je wat je van hen mag verwachten
Het is wel een zure bedoeling hier weer. Per creditcard heb je idd verschillende regels, gok dat hij daarom zegt welke hij precies heeft.
Welneeeee, niet alles geintjes meteen als zuur betitelen.
Maar het beste advies is wel:
Neem contact op met je CC maatschappij.
Ja te meer dat ik een cc erg fijn vind met de voordelen erbij.
Helemaal met aankopen van dure horloges of andere uitgaven.
Ook reizen ik en mijn vrouw geregeld dus die airport lounges zijn dan ook chill
Zie geen zure reacties, enkel reacties die uiteindelijk de TS toch niet zullen helpen.
Kan ook niet want de TS stelt hier een vraag, die hier niet beantwoordt kan worden.
Leuk als iemand zijn ervaring kan delen, maar dat zegt uiteraard niets over hoe het CC bedrijf van de TS handelt.
Dit zijn geen vragen die je hier stelt, deze vragen stel je aan het VV bedrijf.
Is je probleem gelijk opgelost
Is dit een zure reactie? Enkel als je het zo wil zien.
Volgensmij heb ik dat met een Platinumcard ook, maar die is toch bijna 1/10e goedkoper. Krijg je met zo’n Black card ook voorrang bij de Rolex wachtlijsten?
De cc card scheme rules zijn erg vergelijkbaar.
Sowieso qua chargeback recht komt het vrijwel overeen
Kortom topic starter interpreteert de regels anders dan dat ze zijn.
Je bent verzekerd van aankoop.
Daarnaast zijn je spullen tijdens het dragen verzekerd in de 180 dagen of 365 dagen nagelang type kaart
@jurgen0411 Heeft het voor mij prima uitgelegd hoor.
En de vraag is wel degelijk door hem beantwoord.
Chargeback en aankoopverzekering zijn twee verschillende zaken.
Bij mij is het via “transactie onderzoek” gegaan, ben je het niet eens dan kun je dit nog doen:
U kunt beroep aantekenen tegen onze beslissing door een brief te sturen aan de Directie. Stuur hiervoor uw brief binnen 6 weken na dagtekening van deze brief naar onderstaand adres en vermeld daarin uw creditcardnummer en Betaalrekeningnummer:
ING t.a.v. Directie
Antwoordnummer 230
1000 XA in Amsterdam
De directie zal het bezwaar binnen zes weken behandelen. Geef in deze brief gemotiveerd aan wat uw bezwaren zijn tegen het antwoord dat u eerder van ons ontving.
Ballentent
Je schrijft bij jou is het via transactie onderzoek gedaan.
Maar jij heb het horloge nooit ontvangen en dus ook geen handtekening gegeven.
En d.m.v. track&trace heb je toch moeten kunnen bewijzen dat je dat horloge nooit hebt ontvangen.
Sterker nog de webshop moet deze bewijzen overleggen en kon hij dat?
Je hebt met chargeback aanvraag ook alle documenten moeten meesturen zoals correspondentie met de website.
Even speuren op Internet over een chargeback het is hem wel gelukt.