Geen idee. Maareh, afgelopen keer, ook weer vanaf Schiphol, gewoon weer met de Squale om de pols door de security. No problemo.
Dat is die aflevering waar ze vertellen dat het een erg goed idee is om je horloges in je hotel kluisje te bewaren ?
Je moet inderdaad ENORM niet alles geloven wat op internet staat …
Nieuwe heup? Verbrijzelde been?
Afgelopen zondag naar Genève gevlogen met een zo goed als nieuwe fxd om. Gewoon omgehouden en geen enkele reactie op gekregen. Zowel heen als terug zelfde verhaal. Dit draadje al zo vaak gelezen en dan zelf vliegen en niet aan bon of wat dan ook denken
Heb sinds vorig jaar metalen platen en schroeven in m’n schouder, meneer de douane op schiphol wist me te vertellen dat ze die niet eens zien Had zelfs een briefje van de arts bij me omdat ik had verwacht dat het gezeik zou opleveren
Laatst met iemand meegevlogen met een plaatje op zijn sleutelbeen. Die werd toch nog wel apart gecontroleerd. Maar alleen als ze geen full body scan doen geloof ik.
Sinds 15 jaar een paar schroeven in beide heupen.
Sindsdien altijd piepjes en altijd even handmatig nagekeken.
Overal.
Vond het al zo vreemd, voelde me echt een beetje een sukkel toen ik heel dapper aangaf ik heb plaatjes en hij aangaf dat ie die toch niet kan zien
Klopt dat de Douanen die niet ziet. U ziet namelijk de Douane ook niet!
Vaak zien ze zelf ook wel dat er operatie onderdelen zitten en zullen ze je er juist niet uithalen. Tis al lastig genoeg als je opeens bionisch bent.
bang voor de gevangenis Als ik daar zorgen om zou maken dan had ik dat bedacht voordat ik de nepperd kocht. En anders, here my friend a gift for you!!!
Al die uren voor niks bij de dancing gewerkt. Financieel niet de meest snuggere zelfs al heb je dat zo even cash verdiend.
Geen idee waar u die wijsheid heeft opgedaan maar over het algemeen is een laptop niet voorzien van een “sterke magneet”.
Van oudsher reageerde diverse data dragers daar niet heel erg lekker op.
In bepaalde gadgets zijn we nu wel magneten verschijnen (met name bij Apple met zijn magsafe laders e.d.) maar vooralsnog heb ik daar met mijn horloges nog geen problemen mee ondervonden.
Qua Douane ervaringen ben ik wel tot 2 maal toe aan de kant gezet (op schiphol beide keren vlucht uit Geneve) , verhaal heb ik hier al een paar keer verteld.
Is inmiddels al wel ruim 10 jaar geleden en was nogal een onkundige ambtenaar die niet snapte dat mijn nogal opzichtige Swatch echt geen duizenden euro’s waard was.
Smakelijk om gelachen beide keren.
Ik leg altijd met telefoon, portemonnee, riem en horloge, eventueel hoge schoenen in de bak geen probleem. Ringen en ketting hou ik om. En ik doe altijd een goedkoop horloge om.