Horloge als cadeau

Van mijn ouders voor mijn eerste communie, denk dat ik een jaar of 8 was, een Casio gamewatch cadeau gekregen. Daarna helaas nooit meer een horloge van iemand gekregen.

Mijn opa kreeg een gouden chrono bij zijn afstuderen, heeft ze de rest van zijn leven gedragen.
Na zijn overlijden kreeg ik die van men oma.
Die gaat nooit meer weg.

Bij mijn afstuderen kreeg ik de vintage Breitling Chronomat (rond 1944) van men grootnonkel. Hij had die van zijn schoonvader. Heb dit horloge meer dan 20 jaar gehouden, heb dit na goed overwegen via dit forum verkocht.

[URL=http://s988.photobucket.com/user/klongy/media/DSC06360.jpg.html][/URL]

[quote=“davykuipers, post:18, topic:74101”]
geen aanrader om jezelf dit vaker cadeau te geven, gaat diep in de portemonnee

Klopt, mijn cadeautje voor m’n 50e…

:blush:

2 likes

Kreeg na 25 jaar in dienst bij mijn bedrijf Connexxion dit horloge. Kan wat mij betreft ook in de topic miskoop of ben ik nu te kritisch over dit cadeau.

Groet Bram

2 likes

Nou ik werk voor een Engels bedrijf, wij mogen niks aannemen wat boven de waarde van een BIC pen gaat.

Toen ik 10 jaar geleden weg ging bij het Holiday Inn hotel Eindhoven kreeg ik van mijn directe collega’s een Seiko Orange Monster cado.
Heb 'm nog steeds en ben er ook emotioneel aan gehecht en draag 'm bij speciale gelegenheden waar oranje de boventoon voert, denk aan Koningsdag, als Ned. Elftal speelt, bevrijdingsdag e.d.

1 like

Ik heb juist bijna al mijn horloges als cadeau gekregen, vaak wel met enige sturing van mijn kant nadat ze hadden gezegd/gevraagd, wat voor een type horloge zal ik je cadeau doen dan?

Laatste wat ik gekregen heb en waar ik zeer aan gehecht ben is mijn slx007 die ik van mijn vriendin gekregen heb ter ere van ons jubileum. Die mag nog wel ff blijven ;).

En ik heb zelf ook horloges cadeau gedaan, vind het altijd erg leuke geschenkjes.

Voor mijn 18e verjaardag van mijn ouders deze gekregen:

Afgelopen zondag voor mijn 25e verjaardag deze van mijn oma:

Beide horloges zullen dan ook altijd blijven.

Nog nooit een horloge cadeau gekregen, wèl gegeven.
Mijn Breil quartz heb ik vorig jaar aan mijn neefje gegeven toen ik inmiddels 3 horloges met automatisch uurwerk had, mijn vrouw heb ik een jaar of 5 geleden een Breil horloge voor haar verjaardag gegeven. Ligt al geruime tijd in de kast, sinds ze een Omega Constellation kocht.

Ik overweeg nu mijn beide neefjes te verblijden met een horloge, ik ben er nog niet uit welke 2 van de 3 het worden:

Liggen in de kluis, staan te koop in het verkoopgedeelte op HF maar er is weinig animo voor. Dan maar met liefde weggeven :wink:

De Omega houden!

Alles mag weg.


Op deze na :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.