Horloge bachelor

wie o wie weet wat voor wit horloge de bachelor om heeft?
siliconen band en turkoise rand om het uurwerk.
wel merk?

Dat viel mij ook al op. Ik weet dat 'ie een Colt Chrono heeft, maar die witte weet ik ook niet… Ik vind zijn RR wel super.

Breitling dacht ik ook. Al lijkt het alsof hij ook een Daytona heeft.

Kijken jullie daar vrijwillig naar?

-> KUCH! (vriendin) KUCH! <-

Wie/wat is de bachelor?

Een vrijgezel met een rolex of breitling met minstens tien vrouwen die hem aanbidden.

roelkalkboel Schreef:

Een vrijgezel met een rolex of breitling met
minstens tien vrouwen die hem aanbidden.

Fijn voor hem…

louis Schreef:

roelkalkboel Schreef:


Een vrijgezel met een rolex of breitling met
minstens tien vrouwen die hem aanbidden.

Fijn voor hem…

Dat was ook mijn gedachte

ticothijs82 Schreef:

Kijken jullie daar vrijwillig naar?

een dikke +1 :slight_smile:

roelkalkboel Schreef:

Een vrijgezel met een rolex of breitling met
minstens tien vrouwen die hem aanbidden.

vrouwen = actrices volgens mij hoor

roelkalkboel Schreef:

Een vrijgezel met een rolex of breitling met
minstens tien vrouwen die hem aanbidden.

en 'waar hij eerst naast moet wakker worden om ze echt goed te leren kennen"…

Dus nu de officiële definitie van Bachelor:

“Een vrijgezel met een Rolex of Breitling met minstens tien vrouwelijke actrices die hem aanbidden waar hij eerst naast wakker moet worden om ze echt goed te leren kennen.”

Een grote gespeelde soap dus die echt nergens over gaat, ik citeer (copy/paste);

Gisterenavond was in een spannende finale-aflevering van De Bachelor te zien hoe vrijgezel Lars uiteindelijk voor Karin koos. De liefde was echter van korte duur, want Lars is inmiddels alweer op zoek naar een vrouw. In de Telegraaf geeft de nummer twee, Mariëlla, vandaag een openhartig interview. “Tussen Lars en Karin was het na een week alweer voorbij.”
“Lars vertelde een week later dat ze er binnen een paar uur achter waren dat het waarschijnlijk niets kon worden”, vertelt Mariëlla. De reden van de breuk weet ze ook. “Lars vertelde Mariëlla ook waarom hij dacht dat het fout aan het gaan was tussen hem en Karin: „Zij heeft een heel idealistische inslag, en hij heeft een eigen bedrijf en is zeer commercieel. Dat botste. Zij is dromerig, hij realistisch.”

Zelf zit Mariëlla inmiddels wel in een gelukkige relatie, met niemand minder dan de beste vriend van de bachelor. “Lars vindt het fijn voor zijn vriend Sven. Maar ik zat er in het begin wel mee.”

De bachelor is dus nog steeds op zoek naar zijn ideale vrouw. Op de website van de Telegraaf is hij vandaag beschikbaar op de chat. Lars is op de redactie van de krant en u kunt live met hem chatten. De chat begint om 12.30.

Een grote scam, dat hele progamma.
Kan best begrijpen dat een vrijgezelle millionair moeite heeft met het vinden van de juiste partner, maar deze ‘vrouwen’ gaan allemaal duidelijk voor zijn ‘gouden karakter’ als je begrijpt wat ik bedoel!