Horloge banden met quick release

Goedemorgen,

Voor mijn moonSwatch ben ik nog opzoek naar een mooie leren (liefst suède/nubuck) band met quick release system.

Nu kom ik continue uit bij Hirsch als ik via Google zoek want die lijkt de grootste collectie met quick release te hebben.

Aangezien het een Swatch is wil ik liever niet meer dan 50 uitgeven voor een band.

Levert Hirsch prima kwaliteit bandjes voor dit geld? Ik hoef geen high end bandje voor een Swatch maar ook niet één die na een paar weken uit elkaar valt.

Of beleven jullie een ander merk aan met quick release?

Fijne dag en groetjes!

Hey Davy, ik heb meerdere Hirsch banden (gehad) en ben daar altijd heel tevreden mee geweest. Maar, ik heb een tijdje geleden, dankzij tips hier op HF, ontdekt dat je op Ali Express eigenlijk ook heel goede banden kunt kopen, voor een fractie van de prijs. Heb nu diverse tropic banden van Ali, die gewoon echt prima kwaliteit zijn, en één lederen rally band voor een TAG Heuer, die tot nu toe ook goed bevalt. Ik koop ook alleen nog maar banden met quick release en op Ali zijn er genoeg te vinden.

Hoop dat je hier iets aan hebt. Succes!

1 like

Waarom geen rubber?

1 like

Ik heb ervaring gehad met rubber dat het bij mij nogal snel zweet. En dan praat ik over een premium Breitling band, ik ben bang dat dit bij de wat goedkopere nog erger is.

De Hirsch Osiris nubuck zijn prima bandjes voor het geld en hebben quick-release

1 like