Mijn zoon heeft een nieuw casio horloge gekocht. Nu is mijn vraag, kan hij de knoppen ook bedienen als hij in de douche staat of in bad ligt ? Het horloge is opgegeven als 100m waterdicht en is van het type:
casio w-800h
Mvg Michiel
Mijn zoon heeft een nieuw casio horloge gekocht. Nu is mijn vraag, kan hij de knoppen ook bedienen als hij in de douche staat of in bad ligt ? Het horloge is opgegeven als 100m waterdicht en is van het type:
casio w-800h
Mvg Michiel
Neen, normaal niet.
Er zijn horloges die je onder water kan gebruiken. Deze niet denk ik.
Dat lijkt mij vragen om moeilijkheden.
Ik zie ook de zin er niet van in, maar dat ligt misschien aan mij.
grt
Peter
Ik denk het niet. Bij de meeste horloge wordt afgeraden om de knoppen onder water te gebruiken. Door het bewegen kan er mogelijk water binnendringen. Alleen bepaalde horloges zijn er speciaal voor gemaakt om onder water bediend te worden. Die hebben een kastconstructie, waarbij de drukkers veelal indirect een andere knop aanstuurt. Zoals Breitling die dit magnetisch laat gebeuren.
http://www.ablogtoread.com/clever-breitling-innovation-improves-under-water-chronograph-watch-operation-with-magnets/
ok, weet ik voldoende… bedankt voor de reakties.
De zin ervan is overigens dat een 7 jarige die er helemaal weg van is het liefst de hele dag en dus ook onder de douche op de knoppen drukt 
Geef hem dan een (baby)G-Shock.
Kan hij altijd alles doen.
nee want:
Deze zijn 3x zo duur (aankoop eigen zakgeld)
Hij heeft al een horloge… net gekocht.
De g-shock is veel te groot, mijn zoon is 7 jaar!
Toch bedankt voor het meedenken
Groetjes Michiel
nee want:
Deze zijn 3x zo duur (aankoop eigen zakgeld)
Hij heeft al een horloge… net gekocht.
De g-shock is veel te groot, mijn zoon is 7 jaar!Toch bedankt voor het meedenken
Groetjes Michiel
Leuk man, 7 en al een eigen horloge gekocht! Baby-G is overigens niet zo groot hoor!
Maar je hebt je antwoord iig al. 
ok, weet ik voldoende… bedankt voor de reakties.
De zin ervan is overigens dat een 7 jarige die er
helemaal weg van is het liefst de hele dag en dus
ook onder de douche op de knoppen drukt
helemaal begrijpelijk hahaB)-
Hij heeft er overigens een alarm op zitten. Hij is er echter nog niet wakker van geworden in de ochtend omdat hij naast mijn bed staat af te tellen tot het alarm dan eindelijk af gaat. We horen zo’n 97 keer per dag de tijd en hij heeft me gevraagd alle klokken in huis gelijk te zetten. Hij is nu naar school en zei al dat hij daar toch ook maar eens ging kijken of de klokken wel goed staan. Dat mijn horloge (rolex notabene) minder nauwkeurig loopt als die van hem is voor hem het mooiste… (al is zo’n digitaal ding een doorn in mijn oog)
Groetjes Michiel
cmkooi Schreef:
ok, weet ik voldoende… bedankt voor de
reakties.
De zin ervan is overigens dat een 7 jarige die
er
helemaal weg van is het liefst de hele dag en
dus
ook onder de douche op de knoppen drukthelemaal begrijpelijk hahaB)-
Niet alleen voor 7-jarigen hoor! Ik, als groot kind van 22, druk ook graag knopjes van mijn g-shock in onder de douche. Maar een g-shock moet daar tegen kunnen toch?
Dat mijn horloge (rolex notabene) minder nauwkeurig loopt als die van hem is voor hem het mooiste… (al is zo’n digitaal ding een doorn in mijn oog)
hihihi dat kan ik me ook goed voorstellen super toch zo’n jochie.
Geweldig verhaal CMKOOI, dat wordt nog eens een verzamelaar…(tu)
Groet
Herman
Jong geleerd…
Prachtig verhaaltje. Geweldig zo een enthousiasme. En leert ook nog eens met geld om te gaan. Niet alleen maar zeuren om Sinterklaas en over de grond rollen bij de Bart Smit.
Enneh, idd, niet alleen 7 jarigen, want ik vind het ook erg leuk om met al die knopjes te spelen 
Casio > Rolex (
"Pappa, je horloge loopt niet goed. Kijk maar!"
oscar Schreef:
cmkooi Schreef:
ok, weet ik voldoende… bedankt voor de
reakties.
De zin ervan is overigens dat een 7 jarige
die
erhelemaal weg van is het liefst de hele dag en
dus
ook onder de douche op de knoppen drukthelemaal begrijpelijk hahaB)-
Niet alleen voor 7-jarigen hoor! Ik, als groot
kind van 22, druk ook graag knopjes van mijn
g-shock in onder de douche. Maar een g-shock moet
daar tegen kunnen toch?
De meeste beetje goeie waterdichte klokjes kunnen er wel redelijk tegen. Maar als je met een dure klok gaat duiken, dan wil je denk ik niet 't risico lopen dat er water binnen komt.
Met een G-shock zou het denk ik wel gaan, en anders is het ook geen financiele ramp.
Enneh, stiekem heb ik in mijn jeugd ook onder de douche, in bad en zwembad met de knopjes van mijn Casio solar gespeeld. Had dat ook allemaal overleefd.
DE kleine LETTERTJES: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Conclusie: je zoon is reddeloos verloren en behept met het ongeneeslijke horlogevirus…

hans