jaaaaaaaa
iPhone? :Middle finger:
Dat soort fuckers zit overal, ook hier.
Ik zeg zaterdagavond, lekker wijntje en een dikke boks
(icoontje boks kon ik na 5 wijn niet meer vinden)
Ik begrijp je helemaal. Ik zou ook koken van woede.
Laten we proosten op eerljkheid.
Cheers
Oh op momenten als deze ben ik zo blij visueel ingesteld te zijn.
Maar on-topic, erg balen, 5 keer schelden, wat hout voor de kachel hakken, die lelijke stenen schutting naar je irritante buur omduwen en toch loslaten.
Heb t zelf 2 keer gehad met Japannersā¦
geliked voor de troost.
Zelf ook een keer gehad met een kul reden van de verkoper. Horloge stond gelijk weer op ebay. Heel lang. Niemand wou hem kopen. Ik ook niet
Hahaha, ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij het pakketje uitpaktā¦
āGreta mein schatz, hast du etwas bei fleshlight.xxx bestellt?ā
Hier op het forum bedoel je?
Echt enorm balen, maar ben nu wel reete nieuwsgierig naar het horloge in kwestie, of heb ik daar overheen gelezen?
En wat betreft emoticons, welken die vanaf een mobiel toetsenbord dan niet? Ik gebruik ze continu in mijn advertenties?!?
Nakoming vorderen wordt wel lastig zodra hij/zij het horloge al aan iemand anders heeft verkocht
Ik heb vroeger een Brodie bike gehad⦠zo veel spijt dat ik m verkocht heb⦠via ebay ook nog
Ik zou 2 extra borrels nemen
Tuurlijk, maar dat is in dit geval slechts de hypothese.
En er speelt ook nog iets met betrekking tot een al dan niet professionele verkoper en derdenbescherming, juist? Poeh, dit is weggezakt allemaal
Coole fietsen zijn dat! Ik voel met je meeā¦
reactie foetsieā¦
ach⦠⦠maar oke
Kun je die verkoper niet een negatieve feedback geven? Daar is menig eBay verkoper bang voor, als koper je sterkste middel. Eisen dat hij zijn afspraken nakomt, anders een negatieve feedback achterlaten
Met japannersā¦dat zou je niet verwachten