Horloge betaald en opeens annuleert verkoper

Vraagje.

Ik had een verkoper via eBay benaderd in Duitsland.
Koop gesloten. Geld overgemaakt en horloge zou vandaag op de post gaan. Artikel was ook van de site.

Nu krijg ik dus een mail van hem waarin hij aangeeft ineens toch niet te verkopen. Zonder reden. Geld heeft hij teruggestort…ik vermoed dat hij een hoger bod heeft geaccepteerd omdat hij het al klaar had staan voor vezending.

Ik ben er pissig over omdat ik erg blij was met de aankoop.

Iemand tips? Kan je hier iets aan doen?

3 likes

Naar de rechter stappen en nakoming vorderen.

Of gewoon nog eens lekker schelden en opgelucht zijn dat je je geld in ieder geval direct terug hebt.

31 likes

Neem een borrel en let it go :wine_glass:

14 likes

Was prijs echt scherp, of de model moelijk te vinden ??

1 like

Heb ik ook al eens een keer of 3 - 4 meegemaakt dit jaar.
Koop is rond en ineens een cancel.
Helaas doet ebay er werkelijk geen klote (sorry) meer aan, behalve je een mailtje sturen dat ze er “heel erg” mee bezig zijn en je bijna de lieve heer op blote knietjes mag bedanken dat je de fees niet hoeft te betalen. (als je iets verkoopt en de koper canceled)
Je kunt er een geschil voor openen maar ebay geeft helemaal NIETS om dit soort dingen.
Slikken en een ander horloge zoeken. Opwinden hierover heb je alleen jezelf mee.

4 likes

en hoe was de feedback van de verkoper ??

2 likes

Denk van niet.

Tip? Op naar het volgende horloge.
Kan je hier iets aan doen? Nee.

In gebrekkig Duits: Scheiße passiert.

6 likes

Borrel heb ik in mijn hand maar ik kook werkelijk van ongenoegen. Geef dan tenminste een reden. Toch?

1 like

Feedback is top. Maar goed. Dat is nooit zaligmakend geweest

En dan, een aanvaardbare reden is er niet. Maar hij had ook kunnen zeggen dat het horloge kapot is gegaan of gestolen of wat dan ook.

Ik heb zijn naam en adres. En dat van zijn bedrijf.
En ik ben John Wick 3 aan het kijken. Geen goede combi van gebeurtenissen…

14 likes

Klopt… maar dan nog. Het gaat om het principe. Een man houdt zich aan zijn woord.

2 likes

Dan ben jij hem :joy:

13 likes

Ja, een Man wel. Maar niet dit mannetje.

1 like

Dit vind ik dus serieus zo fijn aan dit forum. Het helpt. Ik ben rustig. Dank

7 likes

Helaas gebeurt dit steeds vaker ben ik bang. Schrale troost je bent niet alleen. Ik heb ook al een paar keer bijna vuurspuwend achter het scherm gezeten. Je hebt er niks aan maar leef met je mee. Op naar een nog mooiere aanwinst🤘

1 like

Bedankt man. :fist_right::point_left:( dit zou een ‘box’ moeten voorstellen)

1 like

:fist_right::fist_left:

1 like

Wel godsamme… waar zit die??

1 like