Ik heb eigenlijk wel een horloge bewaardoos nodig. Komt nog wel een keer. Nu standaard 2 horloges in de watch winder. Originele doosjes, met schakels en papieren inderdaad op zolder.
Zes horloges samen in een verzamel box. Makkelijk wisselenâŠ
Valt mee. Sowieso doen ze het allemaal dus dat is een zorg minder. 10-15 stuks zijn te klein qua doorsnee dus dat scheelt, en verder heb ik een schattige dochter die iedere dag meehelpt met kiezen en mijmerend naar de horloges kijkt en denkt : 'wanneer gaat die ouwe doodâ mijn pleegdochter heeft autisme en is mentally challenged. Ze weet dat ze van mij een deel krijgt. Maar dat doe ik lekker eerder, dan zie ik haar er van genieten
Dit.
Dure horloges in de kluis (op 1 na) goedkoper vintage shitters thuis.
We leven in een rare tijd en domme criminelen zien niet eens het verschil tussen een goedkoper en duur horloge
Kluis. Ernaar kijken doe ik wel als ze om mijn pols zitten : )
Ik zou bang zijn dat ze mijn dure kluis zouden stelenđ€
Met de omvang van jouw collectie kun je beter in een kluis gaan wonen. Gelukkig hoeft dat niet zoals je al zegt.
Mooie box !
Mooie box, zoiets zoek ik nog. Idealiter zou ik ook ergens een apart vak willen hebben, voor de losse horlogebandjes en bracelets. Bestaat zoiets eigenlijk?
Wanneer is het museum open?
ja
Ik bewaar ze het liefst in de originele box.
Dan kom ik op een tientje per stuk , alleen voor de horloges waar je het doosje nog van hebt.
Dus die waarde kon toch wel eens meevallen Bill.
Stel dat de waarde 10x zo hoog is als jij denkt, is het echt wel de moeite voor die gasten om een keer met een flinke sporttas binnen te staan
.3 minuten binnen en buiten
En ,neen, ik heb nou niemand op een idee gebracht.
Dat is bij die gasten niet nodig
En een flinke hernia + hoofdpijn om tientallen moeilijk verkoopbare klokjes te moeten lozen.
Ik denk dat het dievengilde gewoon doorloopt en kijkt of er een moderne TV, laptop of tablet in de buurt ligt.
Dan ga jij maar eens kijken wat er makkelijker te slijten is.
Ik denk dat Bill hier meer dan genoeg horloges heeft laten zien waar liefhebbers genoeg voor zijn, en waar, bij verkoop, ook op een verkoopkanaal als marktplaats oid er geen haan naar de afkomst kraait.
Massa is kassa, remember.
Thanks, ik kan die Rainer boxen uiteraard wel vinden op Ebay maar niet met aparte ruimte voor banden.
Weet niet of Rainer die heeft, maar er zijn zat merken/modellen met een apart laatje voor snuisterijen