Deze?
Te koop bij www.horlogeband.com
Aha nooit aan een laatje gedacht, ik zocht op een groot extra vak of zo… thanks, ik ga er eens naar kijken.
De vraag ging trouwens om een Rainer met dergelijke functionaliteit, waarop hierboven dus met ‘ja’ werd geantwoord, dat zou nog mijn voorkeur hebben. Die kan ik nog altijd niet vinden.
Thanks voor de tip. Ik ga komend weekend even op zoek naar zoiets, maar dan kleiner! Met ruimte voor 10 horloges hou ik dus 7 plekken vrij beetje overkill.
Nog wel
Dank, Heb dit aan mijn vrouw laten zien en gezegd dat mijn collectie best mee valt.
En mensen nog nieuwe ontwikkelingen? De doosjes/displays zijn hetzelfde gebleven of zijn jullie ‘los’ gegaan.
Nou ik heb nu nog steeds alle doosjes…
Want ja, als je horloges verkoopt…daar gaat het dus mis.
Bed is 2m x 1,80m. Beide kanten nu best vol.
Nou ja, dan hebben de kinderen wat uitzoekwerk als ik ga hemelen. Schakels en papieren in de meeste doosjes.
Netjes geordend wegleggen gaat niet lukken na 38 jaar billen wassen. De onderrug gaat dat niet trekken.
Ik vermoed dat de meeste verzamelaars hier een ‘systeempje’ voor hebben.
Ik vermoed dat een seamaster doosje al duurder is dan 5 BroederBill horloges
Lijkt me leuk om te zien hoe jullie dat doen…
Blur dan even de merken als er angst is voor boeven.
Mwoah, vergis je niet. Het zijn geen hardlopers hoor, die doosjes.
Tijd de ggd bellen voor hoarding?
Hihi. De lattenbodem is al niet zo sterk meer. Goede ondersteuning.
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn kistje van Zara Home. Hout, glas, jute—perfect voor de materialensnob die kriebel krijgt van al dat plastic nephout en nepglas, maar ook weer geen zin heeft om een paar honderd euro voor zo’n kistje neer te leggen.
Ik heb de mijne gekocht via trendhim
wow! dan valt het bij mij nog mee
Haha geniaal