Horloge bij jubileum, gebeurt dat nog?

Epic post!

Terecht: mooi cadeau en een mooi horloge! :blush:

1 like

Nee magnetron hamburger, augurkje was wel wenselijk :upside_down_face:

1 like

Ik kreeg vorig jaar dit voor het bezorgen van m’n 10.000-ste pizza.

tmg-article_default_mobile

8 likes

Air King…extra luchtige bodems zeker?

1 like

Wij millenials vervelen zich al na een paar jaar op de zelfde plek, dus zal het nooit meemaken!

1 like

Bij 25 jarig dienstverband, deze gouden Tissot van de baas ontvangen. Alleen had hij niet in gaten, dat ik er hoogstens 18 jaar van had gewerkt.:wink:

17 likes

Of misschien wel, en had je anders een Patek gekregen :wink:

5 likes

Hahaha, scherp.:joy:

Hé, een Hamilton met een Junkers-logo, dat is gek :rofl:.

Maar serieus: reclame van het bedrijf op de wijzerplaat vind ik echt droef. Zet gewoon een ouderwetse gravure op de achterkant!

2 likes

Bij ons helaas niet meer. Tenminste niet voor de normale werknemers. Voor de executives zal er vast wel iets leuks geregeld worden.

1 like

Deze na een 40 jarig “dienstverband” met mijn vrouw. :kissing_heart: :wink:

4 likes

Ik ken jouw vrouw. Ik had wel gedacht dat je minimaal een Patek zou krijgen na 40 jaar. Nou ja, twee Patek’s eigenlijk.

1 like

Hmmmm ik ga alvast sparen. Ben zzp’r. Dit jaar 10 jaar. Dus nog even!

1 like

Hier ook niks …ja commentaar dat het weer een slecht jaar was :angry::angry::angry:

Weet ik niets van. ben je weer bezig. :thinking:

1 like

IMG_7866

1 like

Mmmmm, geen idee!
Mijn vader heeft bij zijn 15 jarig jubileum bij Unilever wel een gouden (geen doublé) Eterna gehad, ze waren begin jaren tachtig toen net overgeschakeld van gouden mechanische Tissots naar Quartz Eterna’s want zo’n mechanisch horloge was toch maar achterhaald en met de quartz had je nog een duurder horloge ook…
Little did they know then.

Heeft na zijn VUT lang in een lade gelegen maar met een nieuw batterijtje en een echte crocoband erop is het zijn dresser.

3 likes

Oom: 25 jaar bij Philips kreeg een gouden Tissot (lang geleden)
Moeder: 25 jr in dienst (part time naast eigen bedrijf), kreeg een Gucci in staal met diamantjes (ca 10 jr geleden)
Vader: tig jaar in dienst, kreeg niks.

Zelf afgelopen jaar 12.5 jr in dienst en ik kreeg een leuke bonus. Die is (met wat eigen geld erbij) omgezet in een Breguet XX.

3 likes

hier het item gisteren op het journaal.

Met wat beelden van goodies