Horloge boom

Damasko staat lager dan Sinn, maar Damasko heeft (ook?) inhouse uurwerken.

Alle horloges boven 700 euro zijn eigenlijk al luxe voor mij, dat zijn aankopen die ik niet echt nodig heb, maar die ik soms wil doen om me een plezier te doen en waar ik moet voor sparen.

1 like

Ik neem dat soort lijstjes altijd heel serieus. Ze voorzien me van de nodige richting in mijn leven, net als horoscopen. Zojuist een persoonlijke top 10 van onzinnige tip 10’s aangemaakt.

Fijne jaarwisseling alvast!

4 likes

:sob: :sob: :sob: De helft van m’n horloges ontbreekt helemaal,
(Vostok, Poljot, Slava, SM Hanowa)
Mijn leven is in een klap waardeloos geworden.
Wat moet ik nou nog?

11 likes

Hahaha. Dat is inderdaad serieus geld.

:joy:

Zoals?

3 likes

ā€œDoor de bomen het bos niet (meer) zienā€. Zegt genoeg geloof ik……

Alles wat niet noodzakkelijk is maar geeft wel plezier noem ik een luxury item. Tegenwoordig dus alle horloges….

1 like

Totaal niet eens met beide horlogebomen.
Dior, LV, Ralph Lauren, Dior in dezelfde classificatie als Omega, IWC, Breitling, Panerai??
Bijzonder dat Chanel en Hermes dan ook een gradatie onder LV zit wat ook al niet kan.
Never nooit deze bomen.

2 likes

Als je je informatie graag nietszeggend, subjectief en overmatig gesimplificeerd hebt is dit soort lijstjes uiterst nuttig :ok_hand:t2:

2 likes

Is dat de rubber lijn van LV?

6 likes

Damn, ik wist oprecht niet dat het vuitton geschreven werd. Je ziet ook altijd maar die LV.

Geldige uitleg van deze verschrijving: ik voetbal niet.

2 likes

giphy (8)

3 likes

Cool, ik heb nog ergens een oude (weliswaar defecte, maar dat is op te lossen) Bovet liggen.

Dolla dolla bill. :moneybag:

Waar zijn trouwens al je likes gebleven? Zo wordt je natuurlijk nooit TL2. Om over TL3 nog maar niet te spreken.

Doe eens een poging.
Boze reacties zijn gegarandeerd :sunglasses:

2 likes
  1. Rolex
  2. Bijna alle andere merken
  3. Invicta
  4. Hublot

Ik denk dat ik een eind in de goede richting zit zo.

13 likes

Fijne jaarwisseling :partying_face:

1 like

:crazy_face:
Patek Philippe
A Lange & Sohne
Jaeger LeCoultre
Rolex
Blancpain
Breguet
Audemars P
Tudor
Cartier
Longines
Uit de losse pols. Schieten mag :rofl:

2 likes

Ik denk dat je nog veel meer mensen kwaad kunt krijgen door Tudor en Seiko onderaan toe te voegen :clown_face:

3 likes

Het blijft natuurlijk altijd heel subjectief, maar hier zitten toch wel een aantal missers in hoor. Hublot boven Rolex, Richard Mille als het hoogst haalbare etc. Lijkt wel erg prijs gedreven dit

1 like

Grappig zo’n boom of lijst, zet 100 HF op een rij en laat ze hun boom maken dan krijgen we gewoon een heel bos te zien :stuck_out_tongue:. Vindt dat mijn Seiko vijfje wel bij de Ultra Luxury mag :rofl:

1 like