Ja, je hebt zeker wat gemist. Bepaalde modellen zijn veel meer high end dan bv Hublot
Redelijk in de goede richting, zou alleen Fossel wel als nummer 1 zetten dan de Invicta uit Amerika als nr.2, bijna alle andere merken als nr.3, Rolex op nr.50, Hublot en Richard Mille aan de onderkant van de boom
Tja Eddie, sigarenbandjes om de pols, zit ik ook aan te denken. Stuk goedkoper volgens mij en anders in therapie
Niet slecht hoor. Ik vermoed dat je nog nooit een AP en een Blancpain naast elkaar hebt gelegd om te vergelijken. AP is qua uurwerken en decoratie daarvan echt een stap boven Blancpain hoor.
Ik als Rolex fanboy zou Rolex onder AP, Breguet en Blancpain plaatsen
Haha ja
Czapek alvast bovenaan gezet?
Leveren die überhaupt al horloges? Op HF zie ik ze niet
Oei,wat heb ik ontketend
Daar ging het toch om?
Moet toch ook, als iedereen het met elkaar eens is zijn we ook gauw klaar
Veel modemerken hebben echt luxe horloges in de collectie, daar is RL geen uitzondering. Ze werken samen met Richemont. Ze hebben zelfs tourbillons. Het lijkt me overigens dat veel mensen eerder van een gerenommeerd merk wat kopen ipv van een merk als RL, zelfs al zij dat hele hoogwaardige Zwitserse uurwerken.
Ik heb slechts zeven merken in mijn bescheiden collectie, waarvan helaas maar twee van de genoemde merken in de opsomming. Een goede lijst opstellen is welhaast onbegonnen werk, of je moet al die topmerken ook zelf ervaren hebben. Ben pas iets meer dan een jaar met de horloge hobby bezig, dus omschrijf mij maar als groentje
Gewoon net niet dus….
Vacheron Constantin onder Longines? Jij durft!
Kende het merk oprecht alleen van overhemden etc. Maar de exemplaren die ik nu gezien heb zijn niet mijn cup of tea.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik was Vacheron helemaal vergeten. Wellicht omdat ik er nog nooit een om de pols heb gehad. Velen zullen ook Glashutte Original, IWC, Breitling, Tag Heuer en anderen boven Longines plaatsen vermoed ik. Levert in elk geval discussie op
Dan heb je het uitstekend gedaan
Ikzelf ben intensief met horloges bezig sinds ik mijn eerste nieuwe Rolex kocht in 1991…
Duurste die ik gepast heb was een RM Nadal (€700k), maar dit horloge staat niet eens in mijn top 50 van favoriete horloges. Kwestie van smaakverschillen zeg maar.
Die zullen, net als een zwik van mijn horloges, behoren tot het wortelstelsel van de horlogeboom.
Zonder wortels blijft er op de hele planeet geen boom overeind.