Dude! Ik heb ruim meer dan drie jaar geleden twee kistjes (één van tien, één van twaalf) gescoord op Ali. Denk ik. Als het geen Amazon was. Hoe denk jij dat ik die links vandaag nog heb?
dat is juist slim: neemt de inbreker het doosje mee en gooit ie eerst die ouwe horloges eruit!
SONGMICS Watch Box with 10 Slots, Watch Case, Solid Wood Watch Box, Organizer with Large Glass Lid, Watch Box with Removable Cushions, Gift Idea, Rustic Walnut JOW100K01 https://amzn.eu/d/bPaeYyM
Ook in 12 slots versie.
Simpel en redelijk kwaliteit met scharnieren en glas.
misschien in je zoekgeschiedenis?
Ik vind dat degene die de vraag stelt ook even mag zoeken. Ik bedoel, kom op, zoek een doos op Ali die er passabel uit ziet en klik bestellen. Groeten uit Barcelona verder, ik ga even wat doen.
Ik had de datum even niet gezien
Hoe dan ook misschien weet je nog welk type of zoiets.
De link van @Auto komt in de buurt. Geen karton, gewoon hout, ik kijk wel altijd uit dat ik zachte kussentjes heb, en niet van die stijve.
Neem een pilsje of een sangriatje op de Ramblas namens mij.
Proost
Kutstad. Een collega en ik liepen daar maandag met een GS quartz en een bronzen Chris Ward naar ons hotel, probeerden twee gasten ons te beroven van de horloges. Één ervan heeft een zere kaak, al kwam hij wel terug om een glazen fles op m’n rug te breken, die vokking mafkees.
Het is ze allemaal heel erg niet gelukt, maar wat een armetierige,vieze en dodgy shitshow, zeg, dat centrum.
Het is niet voor niks dat ik er nooit voor m’n lol heen heb gewild.
Heftig! Doe je verder wel voorzichtig? We zouden je epistels alhier niet willen missen.
Nee. Ze kunnen het proberen, ik zal het niet accepteren, maar als ik ergens voorzichtig moet gaan lopen doen kom ik er nooit weer.
Maar ja, wat wil je ook? Barcelona gaat net als Amsterdam ten onder aan low-rent massa-toerisme.
Ik heb het eerder als een irritante onderbreking van een verder plezante avond ervaren. Zo heftig waren ze nou ook weer niet.
Wat jammer dat je dit moest meemaken.
Het zijn wel de excessen van de grote wereld steden tegenwoordig.
In Amsterdam ben je ook gauw koud om de Rolex om je pols.
Blij dat de poging is mislukt maar het laat wel een negatieve indruk achter op je netvlies.
Dank je, maar die stakkers zagen er niet goed doorvoed uit. Begrijp het ergens wel. Ik heb heel erg uitgekeken om Shank Sinatra niet te trekken en er verder ook geen grote vechtpartij van te maken, dat was allemaal niet nodig, ik hou daar niet van. Mijn collega staat er gelukkig ook zo in.
Ik vind de hoeveelheid lelijke nasty toeristen om me heen eigenlijk bijna erger. Daarmee krijg je shit restaurants, viezigheid, lelijke afgetrapte straten, en dus dit soort losers. Yuck.
Zelfs het vliegveld is kut. Stenen tijdperk security en betaal terminals bij het inchecken, slechte kutstoelen, low rent shopping.
Ik ga nooit meer naar die pauperstad.
Fuck, daar ook al dat gedoe met dat statiegeld