Horloge cadeau voor vrouw

Zoals hier bekend, ga ik 5 jan mijn nieuwe Peugeot 3008 afhalen bij de dealer. Nu wil ik graag mijn vrouw verassen met een horloge die ik in het dashboard kastje laat leggen door de dealer. Die bloemen van de dealer is zo afgezaagd hè. Budget maximaal €1500,00, liefst een beetje waardevast, schrijf al genoeg af op Peugeot. Moet nieuw zijn. Formaat groeter dan 38mm. Bedankt voor jullie tips.

7 likes

met 41mm wellicht wat aan de forse kant maar het wordt bij Longines (toch het merk waar ik meteen aan dacht in die prijsklasse) al snel 35mm voor dames

1 like

Mooi, bedankt voor tip man

1 like

41 mm is geen probleem.

1 like

Tag Heuer Aquaracer Quarts. De dames hebben de voorkeur voor quarts.

En over de peugeot zullen we het maar niet hebben …

1 like

Peugeot idd maar even niet bespreken, bedankt voor tip

1 like

Waardevast? mwoaaah maar wel leuk. Prima bak trouwens hoor die 3008

4 likes

Vierkant heeft ze nog niet, mss goed idee

ja dat is wel weer wat bijzonders! goeie tip

1 like

Van baal heeft deze in de aanbieding zag ik gisteren (niet je vrouw vertellen natuurlijk!)

Ga eens even naar de site

Best een macabere wens maar zoiets dan?:

Zonder gekheid gaat een nieuw vrouwenhorloge zoeken dat meer waardevastheid heeft dan een nieiwe auto moeilijk worden. Rado, Movado en Modaine zijn niet persé waardevast maar wel sierlijk.

€1250,00 mooi, goede prijs. Heeft ook nog geen Rado. Goede kanshebber.

3 likes

Waardevastheid totaal niet belangrijk, was meer als grapje bedoeld. En een aansteker heeft mijn vrouw niet nodig. Als ik ergens op afknap is het een rokende vrouw. Dat proef ik zelfs nog met bef, och laat maar zitten.

7 likes

Deze Peugeots schrijven wellicht minder af, en heb jij een kado voor de misses

2 likes

Er gaat niks boven een lekkere hap rookvlees
LOL

4 likes

Misschien een mooie Nomos? Je geeft aan dat je geen kleine maat wil, dan zou je in princiepe een herenhorloge kopen (een Tangente of Orion in 35 of 38 mm bijvoorbeeld). Ook hier zul je op afschrijven maar waarschijnlijk minder dan op een dameshorloge aangezien de markt voor herenhorloges aanzienlijk groter is.

3 likes

De prachtige Breitling Callistino van mijn vrouw staat te koop in het blauwe gedeelte en past binnen je budget. Succes met je keuze! Groeten Maichel

1 like

Een Nteitling colt Oceane.
Meteen een mooie gelegenheid om voor jezelf een superocean in het middenconsole te leggen😁

1 like

Nomos Orion in ‘herenmaat’ dan ja. Let op: erg forse L2L. Met 52mm langer dan mijn ex de Steinhart OVM 1…

Alternatief: een fraaie vintage Omega of Zenith 18k goud dresser rond de 37mm. Voor dat geld goed te vinden. Zelfde geldt voor stainless overigens, kwestie van smaak hoor. Wel goed researchen om frankens te mijden :wink:

1 like