Your girl needs help

Hallo iedereen,

Fijn om te mogen koekeloeren op dit prettige, gezellige en informatieve forum!
Ik had al wat vragen gesteld op het forum maar mezelf nog niet echt voorgesteld.
Ik ben Joy (een meid van 26 jaar) woonachtig in België net over de grens.
Nu ik hier enorm leuk lees en kijk materiaal van jullie heb, ben ik van gedachte veranderd om niet alleen zakhorloges maar ook pols horloges meer tegaan waarderen.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor een stoere of elegante dames horloge?
Tips and tricks zijn welkom en ik zal nog veel leesplezier ervaren mede mogelijk gemaakt door jullie!
Daarvoor dank alvast.

26 likes

60mm ofzo.

6 likes

Hey Joy, welkom!

Suggestie:

5 likes

Hoi Joy, Tot zo ver het rijmen
Voor dames vind ik persoonlijk alles tot zo’n 37mm wel kunnen. De Cartier Tank is een klassieker, maar als je wat meer uit wilt geven staat een vintage Datejust of Air-King ook geweldig. Hangt natuurlijk ook erg af van je eigen smaak.

4 likes

Hey Joy,
Je valt met je neus in de boter. Deze kan nu besteld worden.
image

6 likes

Je drukt je raar uit voor een jonge meid. Maar welkom hier. Er zijn hele topics over damesmodellen.

Wat is je budget en polsmaat?

Ik blijf bij mijn eigen tip in één van die topics:

https://www.tagheuer.com/en/watches/aquaracer-ladies6 :slight_smile:

En heb een review geschreven van iets Duits:

Sja. Aan de maat.

Succes.

3 likes

Joy hoi.

Aan de MacDonalds dan maar. :hamburger:

Kopen die hap.

10 likes

Die eerste reactie was misschien wat snarky. Excuus. Ik vind zelf polerouters behoorlijk unisex trouwens…

Wel vintage, en dus lastig in goede staat te vinden. Ze zijn er in staal, en goud. Met grijze, zwarte of gouden plaat.

Verder vind ik de meeste dames horloges erg protserig… dus zou eerder voor een kleine herenmaat gaan. Dan kan je bijna alles kiezen… en krijg je niet een overpriced quartz.

5 likes

Dag Joy,
Vrouwen met een Rolex Submariner. Prachtig.

DAAAD617-69C3-41FF-8943-AAFC12F514E4

17 likes

Damned. Ik had echt gedacht dat je iets stoers zou voorstellen met diamanten… als indexen.

Zeker bij een vrouw. :v:

3 likes

Heb je een budget?

Afgezien van het feit dat deze hierboven het beste horloge in de geschiedenis der horloges is, maybe ever… past een SRP853 ook wel goed op een damespols.

Chique, sportief en goed betaalbaar.

Zolang we nog niet aan de 40 stemmers zitten is de DWW Oostpoort de eerste die ik iedereen aan blijf raden. :sunglasses:

4 likes

Mooi. Maar wel echt nineties…

2 likes

Ik dacht dat jij van vintage hield.:smirk:

2 likes

Wat moet je nou met een zakhorloge zonder zak :joy:

3 likes

Betrapt. Right. Deze hing vroeger boven mijn bed… 1 van de 2 is gelukt… :beers::joy:

Alhoewel…

:v:

7 likes

leg uit.

2 likes

Is al genoemd, maar nu met een plaatje:

Mijn vrouw leent mijn Air-King wel eens, kan met 34mm prima als unisex :slight_smile: Dit is wel mijn pols overigens :joy:

3 likes

@SwedishChef heeft ook nog een leuk damesmodelletje te koop.

3 likes

Vintage horloges yes, vintage dames …

2 likes

Iets met een oude fiets…:crazy_face:

2 likes